ppkak Napisano 23 Sierpień 2008 Autor Napisano 23 Sierpień 2008 Wiem, były podobne tematy jednak nadal mam wątpliwości co kupić. Jestem początkujący i nastawiony na broń( nie musicie przypominać o znanej ustawie ) hełmy, łuski, odznaki, ogólnie pozostałości po wojnie. Monety też są mile widziane jednak nastawiam się na militarkę. I teraz pytanie: Jaki wykrywacz do 500 zł który sprostałby moim wymaganiom? Chciałbym aby miał gniazdo słuchawkowe i przyzwoity zasięg.Pozdrawiam
terenowiec69 Napisano 23 Sierpień 2008 Napisano 23 Sierpień 2008 Tylko mocno przechodzony smetek lub coś ze stajni armanda.
pastuszek Napisano 23 Sierpień 2008 Napisano 23 Sierpień 2008 do 500 zlotych to nie masz kolego wyboru - jabel.jakbyś wygospodarował jeszcze ze 200, to wtedy poluj na smętka albo armanda.
thomson Napisano 23 Sierpień 2008 Napisano 23 Sierpień 2008 Od 400 sprzedawane co jakies nowe salamandry.Niestety bez dyskryminacji :(
ppkak Napisano 24 Sierpień 2008 Autor Napisano 24 Sierpień 2008 Również myślałem o jablu. Jednak mam wątpliwości czy nie będzie się psuł i nie rozpadnie się po kilku wyjściach.Co do armanda... czy penetrator nadaje się do militarki i drobniejszych przedmiotów?
Saper93 Napisano 24 Sierpień 2008 Napisano 24 Sierpień 2008 No co wy mowicie. Wez cos ze stajni PENelektrnik, albo uzywanego MIDASA. Pozdrawiam!
Saper93 Napisano 24 Sierpień 2008 Napisano 24 Sierpień 2008 Poszukaj tez rutusa firsta, firsta plusa, ultre. Pozdrawiam!
rabat Napisano 24 Sierpień 2008 Napisano 24 Sierpień 2008 moze saper traper tez na militarke jest świetny na początek.nie tylko większą militarke ale też na łuseczki i odznaczki jest niezły.
ppkak Napisano 24 Sierpień 2008 Autor Napisano 24 Sierpień 2008 nad traperem tez myslalem. Na allegro znalazłem jedynie w cenie 550zł a to troche duzo jak na razie.Tak jak pisałem wyżej, chciałbym opinie na temat penetratora od armanda.