Skocz do zawartości

Wykrywacz na militarkę do 500 zł

ppkak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Wiem, były podobne tematy jednak nadal mam wątpliwości co kupić. Jestem początkujący i nastawiony na broń( nie musicie przypominać o znanej ustawie ) hełmy, łuski, odznaki, ogólnie pozostałości po wojnie. Monety też są mile widziane jednak nastawiam się na militarkę. I teraz pytanie: Jaki wykrywacz do 500 zł który sprostałby moim wymaganiom? Chciałbym aby miał gniazdo słuchawkowe i przyzwoity zasięg.
Pozdrawiam
Napisano
Również myślałem o jablu. Jednak mam wątpliwości czy nie będzie się psuł i nie rozpadnie się po kilku wyjściach.

Co do armanda... czy penetrator nadaje się do militarki i drobniejszych przedmiotów?
Napisano
moze saper traper tez na militarke jest świetny na początek.nie tylko większą militarke ale też na łuseczki i odznaczki jest niezły.
Napisano
nad traperem tez myslalem. Na allegro znalazłem jedynie w cenie 550zł a to troche duzo jak na razie.

Tak jak pisałem wyżej, chciałbym opinie na temat penetratora od armanda.
Napisano
Może mnie zaraz wszyscy zjedzą", ale ja bym polecał np ace250, tylko nie wiem czy w tej cenie znajdziesz.Ma mniejsze zasięgi niż np Smętek, ale jak widzę co mój kumpel znajduje, to sam mam zamiar go zakupić.Ma własny tryb ustawień, spokojnie znajdziesz nim łuski nawet te od ppszy, hełm, czy bagnet, do tego masz szanse znaleźć monetki których np. Smętek nie widzi.Ja osobiście używam Smętka i jestem bardzo zadowolony, słyszałem też sporo dobrych słów o Salamandrze które produkuje jakiś człowiek z Puław, podobno można przyjechać przetestować w terenie(ale tylko słyszałem, sam nie widziałem nigdy tego wykrywacza).Nie spiesz się z kupnem wykrywacza, poczytaj popróbuj, najwyżej dozbieraj trochę kasy, żeby nie było tak, że za te 500 zł kupisz wykrywacz i zaraz będziesz sprzedawał, sprzedasz taniej będziesz musiał znowu dozbierać i kupić inny.Napisz z kąt jesteś to może się ustawimy i poszukasz sobie na moim Smętku.