paski59 Napisano 11 Sierpień 2008 Autor Napisano 11 Sierpień 2008 Jestem poszukiwaczem amatorem z wykształcenia świerzym magistrem historii staram się o dotacje z uni na zakup georadaru w celu założenia firmy!!!!Moje pytanie brzmi kto poleci mi dobrą firmę (georadar), prosiłbym o(...o złożenie takiego zestawy wraz z opisem elementów w zestawie oraz ich kosztorys) taki aby moja firma mogła sprostać zadaniom świadczenia usług za pomocą georadaru. Mile widziany kontakt z osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje w tej dziedzinie (taki cichy przyjaciel"). Z góry dziekuje za odpowiedź, życze wszystkiego najcenniejszego co da Ziemia.
Raned Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Słabo kształcą tych świerzych" magistrów z uni"...
longwood Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 a ja podziwiam SWIERZEGO magistra - chce wywalić kupę kasy na sprzęt o którym nie ma pojecia a potem zarabiać za jego pomocą nie umiejąc nawet włączyć.optymizm to podstawa
kundzio11 Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Zastanawia mnie ten cichy przyjaciel?Dzisiaj przyjaciel,jutro cichy",a pojutrze dziwna wizyta.
paski59 Napisano 12 Sierpień 2008 Autor Napisano 12 Sierpień 2008 Jeżeli chodzi o mnie to Prosze się nie martwić, a czy słabo uczą świe(r)żych" magistrów z uni" najlepiej świadczy fakt że to ja chce wywalić kupe forsy".Więc prosze o POMOC a nie o komentarze typu: mamy cię".
ALL Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 Witam.Jeśli jest możliwość refundacji kosztów zakupu,to może takie urządzenie pod nazwą Nuetrond.Poszukaj w net jest trochę a ten temat.Pozdrawiam ALL.
valdeck2 Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 pozdrawiamposzukaj sobie inoformacji o georadarach firmy GSSI. sprzęt drogi, trudny w obsłudze ale skuteczny, posiada bogate oprogramowanie i dosyć dużą możliwość konfigorowania do odpowiednich poszukiwań.pozdrawiam