vaticano Posted August 8, 2008 Author Posted August 8, 2008 Witam mam do id część od pocisku. Niewiem co to jest. W sprawach batalistycznych jestem zielony. Proszę o pomoc.Z góry dziękivaticano
piotr777 Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 wydaje mi sie że powinieneś to zostawić masz fotkę z tyłu?
fraktal Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Pocisk artyleryjski. Brak pierścienia wiodącego. Jeżeli dno jest płaskie, a od przodu jest otwor i widać że wnętrze jest całkowicie puste, to bezpieczny.
piotr777 Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 to samo tylko bez pierścienia wiodącego.więc szybko sie tego pozbyć.
piotr777 Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 ta moja na foto to 7,5 cm PzGr.Patr.KwK.a ta kolegi nie wiem dokładnie ale na pewno jest cała
fraktal Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 piotr777 to wygląda na zwykły odłamkowy, a kształt górnej części wyraźnie sugeruje, że brak zapalnika. Napiszę więcej- na pocisku właściwie nie ma rdzy:) czyli to na bank tylko wydmuszka.
fraktal Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Nawiasem mówiąc temat wygląda na prowokację. Kolega vaticano jest tu nowy, a tyle nieładnych klamotów wstawia do id.http://www.odkrywca.pl/czesci-broni-do-id,638960.html#638960
Y-aero Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Takich zeczy jak ta łuska" :)) sie nie zbiera!posiadanie elementów broni jest nielegalne(druga identyfikacja). POZATYM:abronione jest zamieszczanie prózb o identyfikację niewypalów,niewybuchów,zapalników,cześci,elementów lub przedmiotów których posiadanie jest prawnie zabronione."TO NAGŁÓWEK TEGO FORUM!Chyba ze moderator zaklada ze te znaleziska są bezpieczne a posiadanie ich jest zgodne z prawem.(zamek z mauzera)Zgadzam sie z kolegą Fraktalem coś zaduzo tego naraz. :))))pozdro.
Question
vaticano
Witam mam do id część od pocisku. Niewiem co to jest. W sprawach batalistycznych jestem zielony. Proszę o pomoc.
Z góry dzięki
vaticano
10 answers to this question
Recommended Posts
Archived