vaticano Napisano 8 Sierpień 2008 Autor Napisano 8 Sierpień 2008 Witam mam do id część od pocisku. Niewiem co to jest. W sprawach batalistycznych jestem zielony. Proszę o pomoc.Z góry dziękivaticano
piotr777 Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 wydaje mi sie że powinieneś to zostawić masz fotkę z tyłu?
fraktal Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 Pocisk artyleryjski. Brak pierścienia wiodącego. Jeżeli dno jest płaskie, a od przodu jest otwor i widać że wnętrze jest całkowicie puste, to bezpieczny.
piotr777 Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 to samo tylko bez pierścienia wiodącego.więc szybko sie tego pozbyć.
piotr777 Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 ta moja na foto to 7,5 cm PzGr.Patr.KwK.a ta kolegi nie wiem dokładnie ale na pewno jest cała
fraktal Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 piotr777 to wygląda na zwykły odłamkowy, a kształt górnej części wyraźnie sugeruje, że brak zapalnika. Napiszę więcej- na pocisku właściwie nie ma rdzy:) czyli to na bank tylko wydmuszka.
fraktal Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 Nawiasem mówiąc temat wygląda na prowokację. Kolega vaticano jest tu nowy, a tyle nieładnych klamotów wstawia do id.http://www.odkrywca.pl/czesci-broni-do-id,638960.html#638960
Y-aero Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 Takich zeczy jak ta łuska" :)) sie nie zbiera!posiadanie elementów broni jest nielegalne(druga identyfikacja). POZATYM:abronione jest zamieszczanie prózb o identyfikację niewypalów,niewybuchów,zapalników,cześci,elementów lub przedmiotów których posiadanie jest prawnie zabronione."TO NAGŁÓWEK TEGO FORUM!Chyba ze moderator zaklada ze te znaleziska są bezpieczne a posiadanie ich jest zgodne z prawem.(zamek z mauzera)Zgadzam sie z kolegą Fraktalem coś zaduzo tego naraz. :))))pozdro.
Pytanie
vaticano
Witam mam do id część od pocisku. Niewiem co to jest. W sprawach batalistycznych jestem zielony. Proszę o pomoc.
Z góry dzięki
vaticano