Skocz do zawartości

Wykrywacz dla początkującego.

mg45

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam. Jestem nowy i jeszcze nie am wykrywacza. Szukam na początek czegoś taniego bez powalających osiągów. Jaki można kupić wykrywacz do 300 zł? Zastanawialem się nad wykrywaczem jabel ale czy ma on dyskryminację?

co sądzicie o tym?
http://www.allegro.pl/item411049392_profes_wykrywacz_metali_do_1_7m_kurier_fa_vat.html

i pytanie, cy to jest taki sam?
http://www.allegro.pl/item410290003_wykrywacz_matali_metalu_wykrywacze_detektor_gratis.html

z góry dzięki za pomoc
Napisano
Witam,ten sprzęt to tzw.adziewiak",ja osobiście nie polecam Ci go.Szukaj czegoś w firmach:Garret,Fisher,Minelab,sprzęty sprawdzone warte swoich cen.
Wstrzymaj się dołóż troszkę do tych 300 i kup coś porządnego.Pzdr.
Napisano
Nie jestem i nie będę profesjonalistą, chcę po prostu trochę połazić w wolnym czasie z wykrywaczem, nie nastawiam się na jakieś radiostacje wykopane na dwóch metrach, może gdzieś jakaś klamerka albo coś takiego. Raczej nie będę wydawał na wykrywacz więcej niż 300 zł.
Napisano
Witam. Sam opis aukcji wszystko nam mówi Profesjonalny" Zdecydowanie odradzam obydwa. Podaj jeszcze czego chcesz szukać. Jabel nie ma dyskryminacji. Na początek to lepiej dozbierać pare złoty i kupić ACE 150.
Napisano
Mnie wydaje się że mg45 to jeden z tych co próbują zacząć wielką przygodę, wychodzą w teren dwa razy nic nie znajdując i po przygodzie.Co do wykrywacza to tym badziewiem które pokazujesz napewno szybko się zniechęcisz proponuję ci ACE 150
Napisano
Znam osobę co zaczynała od takiego wykrywacza i już kilka lat się nie zniechęca. Teraz ma chyba sapera ale jakiego nie wiem dokładnie. Zobaczę jeszcze jaki kupię, może dozbieram do ace, a jak nie to zacznę od tego. Jeśli mi się spodoba to wtedy kupię ace.
Napisano
mg45 widze że jesteś nastawiony na tem sprzęt i nie dociera do ciebie ze to badziew, więc kup sobie ten profesjonalny wykryywcz" a napewno bedziesz rozczarowany.
Napisano