boryszielinski Napisano 20 Marzec 2008 Autor Share Napisano 20 Marzec 2008 Witam! Wykopałem dziś oto takie żelazko, całe pokryte rdzą, chciałbym je jakoś wyczyścić w miarę możliwości, ale jestem początkujący w tym temacie i nie wiem jak się do tego zabrać. Mam nadzieję, że rutyniarze w temacie pomogą mi rozwiązać mój problem:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boryszielinski Napisano 20 Marzec 2008 Autor Share Napisano 20 Marzec 2008 I widok żelazka od spodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
der_bartosz Napisano 21 Marzec 2008 Share Napisano 21 Marzec 2008 Sposobów jest kilka np. elektroliza, szczota, piaskowanie, fosol. Wybór należy do Ciebie, zależy co możesz zrobić, na początku warto jest opukać to żelazko z rdzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Romo Napisano 21 Marzec 2008 Share Napisano 21 Marzec 2008 Kup z pięć litrów octu wlej do plastikowego wiadra i zanurz w nim żelazko, rdza pięknie odmięknie i odejdzie od metalu, oczywiście nie od razu, ale przynajmniej nie zniszczysz eksponatu, nie używaj sczotek drucianych itp. szkoda znaleziska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
der_bartosz Napisano 21 Marzec 2008 Share Napisano 21 Marzec 2008 naprawdę fantastyczne znalezisko, i tak za dużo z niego nie pozostanie, trzeba pamiętać, że po każdym czyszczeniu i tak z czasem znowuż się pojawi rdza, przy użyciu octu masz piękny zapach na cały dom i nie zniszczysz znaleziska ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boryszielinski Napisano 21 Marzec 2008 Autor Share Napisano 21 Marzec 2008 Dzięki wielkie za porady, chyba wybiorę sposób z octem. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę napisać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...