bos4113 Napisano 20 Marzec 2008 Autor Napisano 20 Marzec 2008 witam jestem nowy w tej branzy niedawno wybralem sie do przewozu w lubuskiem niedaleko przejscia granicznego w miejsce w ktorym kiedys moj wujek znalazl kilka srebrnych monet tzw, groszy waclawaII i o dziwo z wykrywka znalazlem ich tam okolo 40 sztuk w ladnych stanach byly w czyms w rodzaju sakwy ale rozsypala sie. po tygodniu wybralem sie w okolice potoku za przewozem w miejsce w ktorym wiem z opowiadan duzy folwark za niemca teren jest naprawde piekny i co wykopalem mase porcelany mozdzierz sztucce szklo mase srebrnych monet chyba pruskie ale dopiero je wyczyszcze jjesli ktos jest chetny wybrac sie ze mna to zapraszam
kopacz18 Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 ...hm masz coś fenomenalnego farta - no to wklei jakieś fotki :) pozdro!
Swiety82 Napisano 20 Marzec 2008 Napisano 20 Marzec 2008 Wstaw fotki porcelany. ps. jaki moździerz" masz na myśli mówiąc że go wykopałeś? :)
Xanadu Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 Do ubijania pieprzu, przecież nie do miotania pocisków...Tego drugiego raczej z porcelany nie robili :D
kopacz18 Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 ...a gdzie jest napisane że mozdzierz był z porcelany?
Xanadu Napisano 21 Marzec 2008 Napisano 21 Marzec 2008 A faktycznie nie jest.Zmyliły mnie niedobory interpunkcyjne :/Mea culpa...
Paul 305 Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 No i fotek się nie doczekaliśmy... typowe bicie piany!
robert 88 Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 podpucha ! koleś szuka kolegi :) napisz coś konkretniej jak ma wyglądać ten kompan na wykopki ...
stedke Napisano 9 Październik 2008 Napisano 9 Październik 2008 do mnie nie pisz:P nie interesuje mnie drobnica...Pozdro