wicja1 Napisano 30 Styczeń 2004 Autor Napisano 30 Styczeń 2004 Ostatnio bardzo często można przeczytać na forum,nie tylko Odkrywcy,o możliwości konfiskaty wykrywacza w zgodzie z nową ustawą".Czytając fragmenty owego tworu nigdzie nie widziałem takiego zapisu.W wywiadach publikowanych w Odkrywcy z obrońcami dziedzictwa" też nikt o tym nie wspominał.Nie jestem prawnikiem,ale to chyba nie jest proste i zgodne z prawem,zarekwirować rzecz nabytą legalnie i zgodnie z przepisami.Może stworzyliśmy sobie sami Czarnego Luda i straszymy sie nim bez sensu.A może to takie auto-sado-maso?Jeśli ktoś jest lepiej poinformowany to bardzo prosze o wypowiedż bo jest to bardzo ciekawa sprawa.Pozdrawiamwicja1
Gość Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Można kupić legalnie wędkę, ale gdy słuzy do dokonania przestępstwa (w tym wypadku kłusowania) zostaje zarekwirowanego. To samo dotyczy broni pneumatycznej kupionej legalnie, kusz , a nawet samochodu, gdy udowodni władza że słuzył do przestępstwa np przewozu skradzinych fantów, czy przemytu. Takie mamy prawo, pikawke można zabrać.
Gość Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Można kupić legalnie wędkę, ale gdy słuzy do dokonania przestępstwa (w tym wypadku kłusowania) zostaje zarekwirowanego. To samo dotyczy broni pneumatycznej kupionej legalnie, kusz , a nawet samochodu, gdy udowodni władza że słuzył do przestępstwa np przewozu skradzinych fantów, czy przemytu. Takie mamy prawo, pikawke można zabrać.