myhhau Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2007 Witam. Spotkałem się już drugi raz z niemieckimi hełmami wykonanymi z cienkiej blachy, a co za tym idzie bardzo lekkimi. Nie znam się za bardzo na niemieckich hełmach, więc może jakiś ekspert powie mi co to właściwie jest. Co do jednego hełmu (?) jestem pewien że pochodzi z epoki (przerobiony na czerpak do paszy), a drugi, właśnie, co do drugiego nie nie wiem nawet czy jest z epoki. Leciutki, cienka blacha, mały rozmiar, cały czarny, trochę pęknięty na samej górze... tylko kształt się zgadza. No i ma zaczepy na pasek w środku. Z góry dziękuję za pomoc!Może odpowiedź jest banalna (mam nadzieję), ale naprawdę szukałem czegoś w necie zanim odezwałem się tutaj :DPozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myhhau Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2007 Aha, to jeszcze raz ja, gdzieś znalazłem wzmiankę że to zabawka dla dzieci. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suchy ss Napisano 23 Czerwiec 2007 Share Napisano 23 Czerwiec 2007 a mozesz dac foto:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myhhau Napisano 23 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2007 Niestety nie :( Widziałem ten dzwon kilka minut. Jego jedyną cechą jest mała waga, mały rozmiar, cienka blacha. No i te zaczepy na pasek. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...