IgI Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 No dobra. Właściwie to mam pytanie. Prosze sie ze mnie nie śmiać :P, bo jestem początkujący. Czy te chyba zapalniki na zdjęciach są bezpieczne i czy tego f1 można rozkręcić i nic się nie stanie? Wszystkie znaleziska zostały znalezione podczas pielenia na polu gdzie wcześniej były ruskie okopy, teren niedaleko Studzianek. Nawet mój transet 150 tam szaleje ale wole poczekać jak uzbieram na nową wykrywkę. Na polu jeszcze było kilka łuseczek ppsz :]
Darek419 Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 W granacie f-1 jest ładunek wybuchowy,a wszystko co ma trotyl w środku jest niebezpieczne.pozdro.
suchy ss Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 tylko do niego nie kipuj:P, a tak powaznie to idz go zakop bo jeszcze pujdziesz siedziec albo zrobisz sobie lub gozej, komus krzywde i pola nie sprawdzisz:(pzdr.Dawid
IgI Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 dobra granacik zakopie, a te zapalniki to co? i czy to wogóle są zapalniki?
R51 Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Zakop całe to nielegalne zgromadzenie i na przyszłość znajdż jakieś bardziej hermetyczne towarzystwo do dzielenia się odkryciami tego typu- możesz sobie tylko napytać biedy (w taki lub inny spośb).Pozdrawiam
IgI Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 dobra spoko, tylko sie zapytałem. już to wszystko jest zakopane ;]
IgI Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 najbliższa rzeka jest jakies 25km, ale spoko granaciki jest zakopany na jakieś pół metra na łące
profos Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 f1 nie ma zapalnika i jak go nie wrzucisz do ogniska, ani nie potraktujesz kwasem to nie wybuchnie. Zapalniki prawdopodobnie radziekie artyreryjskie. Koledzy mają rację, takich fantów się nie zbiera, zakop to gdzieś głęboko.
amsel44 Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Popieram , fota na pamiatke i dolek .jesli masz ochote na jakies granaty to jest >>> allegro.pozdro.amsel44