jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Cze Wszystkim!Zaliczyłem chyba wszystkie fora w necie i posty(Google,Yahoo,Onet)na temat Solarisa.Jedno,co mnie uderzyło(was też???),że jak tylko były negatywne opinie,to zaraz się odzywali klakierzy,którzy zbijali" poprzednie posty i wsio buło cacy.Gdzie indziej syf obsługa,serwis,zamówienia(terminowość),a Rutus pełna dbałość o klienta(klient nasz pan).Gówno prawda!!!Miły,spokojny głos i ściema na maksa!!!A przede wszystkim brak słowności!!!!
karpik Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Dla mnie prawdę mówią fanty, a tych u użytkowników rutusa nie brakuje. Kolejny post- wkurzacz. Nie dajcie się prowokować.
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Dla mnie???dla kogo???fanty???/jakie???Mój post nie jest na temat fantów LOLU tylko na temat producenta,jego podejścia do klienta i jakości jego obsługi!!!!Dziwięs się,że nikt nie zauważył,że to nie post w dziale asze odkrycia" tylko sprzęt???!!!
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Żeby nie było :nikt nie wie,co posiadasz!!!!jak posiadasz coś innego,to po co ten post.POWTARZAM!!!!To post na temat sprzętu,a konkretnie podejścia producenta!!!A nie na temat działania!!!LOL!!!Gdzie moderatorzy???
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Co do samego sprzętu to też są pewne uwagi.Gumki pod styki baterii????,przewód łączący cewkę z elektroniką taśmą???Co to ku...wa jest ????Gdańsk???Ja znam inny Gdańsk!!!
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Przepraszam!!!Przepraszam GDAŃSK!!!!To tylko Gdynia!!!
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 I żeby nie było!!!Zaczynałem od Jabela,odłożyłem na Solarisa(kumpel też).I co???Gówno!!!Właścieciel bardzo niesłowny.Powtarrzam to nie post na temat działania(a nie ma cudów w Solarisie).Chodzi o obsługę klienta.Pisałerm na początku-jeden negatywny post-natychmiast riposta.Czyli jakaś klika działa!!!!LOLE!!!
luger Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Skoro chcesz być wiarygodny to napisz o jakichś konkretach. Bo póki co to wode lejesz aż mi w butach mokro. Widać, że sprzętu w ręku niemiałeś. Jakie gumki???Miałęm Solarisa prawie dwa lata i gumek w nim nie widziałem.Baterie też mi jakoś luzem nie latały po puszce ani taśmy nie było na przewodzie. Więc nie wiem co Ty widziałeś i gdzie. Stali kliecni wiedzą jaki jest poziom obsługi w tej firmie i żałosne posty małolata (bo jak nazwać kogoś kto pisze lolu") wizerunku firmy nie zmienią. Proponuję zosać przy jablu w końću to sprawdzony sprzęt z garażowym serwisem:)L.
vismajor Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 O jejku , jejku - co to? lub kto to ? Nacpał się ?A teraz poważnie jak na spowiedzi:KONKRETY SYNU !!!i......nie bierz więcej tego świństwa.
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Jest też post gościa na forum(wystarczy wpisać Rutus Solaris),który miał problem z ustawieniami.Właściciel firmy skontaktował sie z nim i podał mu wskazówki.Niestety z powodu tajemnicy korespondencji koleś nie mógł podać ustawień.Co za walenie po ścianie!!!!Od kiedy podanie ustawień ma coś do tajemnicy korespondencji.Nie było przecież informacji prywatnych w sensie ustawy o danych osobowych.Są problemy z tym sprzętem-nie wiem jakie(jeszcze),ale żyjemy dzięki Bogu w wolnym kraju!!!!(jestem zwykłym uzytkownikiem forum-to nie lipa jak twierdzą klakierzy)
DarekD Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 jakofako, czy jak się tam chcesz zwać - żałosne jest to co robisz.Darek Durmaj
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Mam 38 lat.Jestem osobą ogólnie rzecz biorąc wykształconą.Ktoś nazwał mnie synem!!!Na pewno nie jego!!!Mam syna;jest sceptycznie nastawiony do frazesów i ogólników.POWTARZAM!!!Pan R.jest niesłowny-ściemnia,obiecuje-a słowa nie dotrzymuje!!!To Fakty!!!Przyjumuje zamówienia i ich nie realizuje we wskazanym terminie!!!Czy ja mam do czynienia z analfabetami???!!!
DarekD Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Pisać potrafie, czytać ze zrozumieniem też mi się udaje - analfabetą się więc nie czuję. Nie czuję sie też klakierem mimo że Pan też tak ludzi nazywa Panie obrażalski.Co do serisu Pana Rutyny pozwolę sobie pozostać przy swoim całkowicie odmiennym od Pańskiego zdaniu.
vismajor Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Oprócz paru słów o sobie - znowu były frazesy i ogólniki.Przepraszam za syna ale ton,słownictwo i całokształt wcześniejszych wypowiedzi upoważniały mnie do stwierdzenia że mam do czynienia z....(definicje zostawiam czytającym)\" Pan R.jest niesłowny-ściemnia,obiecuje-a słowa nie dotrzymuje!!!To Fakty!!!Przyjumuje zamówienia i ich nie realizuje we wskazanym terminie!!! "\" ---na taki stan rzeczy jest wiele sposobów zaradczych.Mówi Ci to mgr prawa - 45 lat (życia),(2-ch synów)Pozdrawiam Janusz
luger Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Ci tak zwani klakierzy to zadowoleni klienci. Nie wydaje się dziwne, że tak wielu tych klakierów? Chyba o czyms toświadczy jeśli ktoś potrafi analitycznie myśleć.Póki co to same ogólniki a nie fakty. Zamówiłem w tej firmie trzy wykrywacze i nie miałem do czynienia z niesłownością i dlatego zamówię następny.A już tak jest, że niepoważnych ludzi poważnie się nie traktuje:)L.
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Obrażalski???Jakieś gów...rze piszą bzdury,nie odpowiadają merytorycznie na temat postu,opowidają komunały na temat sprzętu.A ja ponownie piszę,że zamówiłem sprzęt i producent dwa(2) razy mnie oszukał słwnie.Jak można ustosunkowywać sie do moich postów bez podobnych doświadczeń??!!!.To post dla przyszłych i obecnych klientów,a nie użytkowników.Nadal obstaję przy stwierdzeniu,że nie piszę tdo analfabetówi mam nadzieję LUDZI MYŚLĄCYCH!!!
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 mgr prawa???chyba słaby???!!!-poważny mgr prawa jest prawnikiem!!!
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 prawnikiem!!a nie klakierm!!Wybacz ale prawnikiem,to nie jesteś!!!!Zawsze możesz startować na prawo!!!POWODZENIA!!!
harnas Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Dziwne ja się umówiłem z p. Arkiem i zadnych problemów. Wymienił cewke ustawił elektronike i dołozył potencjometr. Jakoś nie zauważyłem żeby była wielka ściema. Wrecz przeciwnie. Całkowity zasłuzony pozytyw. Podejrzewam ze że miałeś panie kolego problemy z wysłowieniem sie tak jak na forum, wiec te klopoty.Pozdr
luger Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 A skąd ten upór by nabyć sprzęt bezpośrednio od producenta? Sprawdziłem właśnie stronę jednego sklepu internetowego i wykrywacz jest do nabycia od ręki. Wystarczy wyszukiwarkę uruchomić.
jakofako Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 PONOWNIE POWTARZAM!!!!Nie jestem użytkownikiem Rutusa Solaris!!!Zamówiłem ten sprzęt,ale nie uzyskałem go w uzgodnionym terminie!!!!Dwa razy!!!Odnoszę wrażenie,że to moja wina,ponieważ odważyłem się w wolnym Kraju o tym napisać.Przestrzegam Wszystkich!!!!Bądzcie czujni!!!Nie wierzcie w każde bzdury napisane przez każdego!!!Życie pokazuje,że jednak coś jest na rzeczy(i uważne przeczytanie poprzednich postów).POZDRAWIAM LUDZI MYŚLĄCYCH!!!
DarekD Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 ..Ktoś nazwał mnie synem!!!Na pewno nie jego!!!.." - stąd Obrażalski" - tyle w kwestii wyjasnienia dlaczego uzyłem takiego Pana okreslenia.Ja nie wiem jeszzce czy kupie wykrywacz od Rutusa.. ale mocno biore go pod uwagę ;) I to miedzy innymi ze wzgledu na moje doświadczenia z serwisem Rutyny.Ja byłem zadowolony zarówno ze sprzetu jak i z serwisu.Mamy po prostu odmienne doświadczenia.A skoro Pan pytał o Moderatorów.. mam nadzieję że sie pojawią i wytną wszystko oprócz konkretów. Więc wiele w tym poście nie zostanie.Można to nazwać cenzurą, ja to nazywam zdrowym podejściem.Darek
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.