Skocz do zawartości

kolba do mausera"

radek66

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
panowie mam pytanie, moze nawet prosbe...czy ktos z was probowal, moze nawet wykonal wlasnorecznie kolbe do mausera. mianowicie potrzebuje kompletne wymiary kolby do mausera w celu wykonania takowej wlasnorecznie. wyzwanie nie lada ale mysle ze podolam takiemu...skoro jestem stolarzem i robie nie takie rzeczy z drewna to pomyslalem ze moze i to mi sie uda...
za wszelkie wskazowki z gory dziekuje

pozdro radek66
Napisano
jestem stolarzem-rzezbiarzem, renowuje, naprawiam, dorabiam brakujace elementy w starych meblach, lecz nie tylko. mam zamiar zrobic to recznie, przy uzyciu wczesniej paru maszyn w celu nadania ksztaltu a pozniej...reczna dlubanina-to co lubie najbardziej ;) daje duzo satysfakcji jak cos powstaje z niczego...lecz widze ze chyba nikt nie probowal tego wczesniej bo nie za duzo tu postow. najwazniejsze sa dla mnie wymiary kolby, musza byc dokladne.
pozdro radek66
Napisano
A nie prościej i lepiej załatwić jakąś na wzór ( Kto Ci zwymiaruje krzywizny?)Zresztą czy jest sens bawić się akurat w coś takiego biorąc pod uwage ,że jest tego na pęczki? Co innego gdy chodzi o drewno, które jest trudne do zdobycia. ps. Jeżeli już mimo wszystko będziesz strugał... to chociaż z odpowiedniego gatunku drewna ,a nie z sosnowej dechy ,ale myślę że jako stolarz z dobrym gatunkiem drewna nie będziesz miał raczej problemu :)
Napisano
Witaj kolego widze ze interesuje cie jak zobic kolbe do mausera podam ci bardzo dobra strone o mauserze znajdziesz tam wszystko co cie interesuje to jest ta strona mauser98k.internetdsl.pl jest tam opis kolby jak ja zrobic wraz z katami napewno sie uda pozdro
Napisano
bez żelastwa,albo wzoru cięko to widze,uwierz mi,robiłem już drewno do różnych replik,oraz do lebela i chesspota ale miałem żelastwo i różne zdjęcia do wyskalowaniai,myslałem o mauserku,aż wkońcu kupiłem orginał szkoda czasu