radek66 Napisano 14 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2007 panowie mam pytanie, moze nawet prosbe...czy ktos z was probowal, moze nawet wykonal wlasnorecznie kolbe do mausera. mianowicie potrzebuje kompletne wymiary kolby do mausera w celu wykonania takowej wlasnorecznie. wyzwanie nie lada ale mysle ze podolam takiemu...skoro jestem stolarzem i robie nie takie rzeczy z drewna to pomyslalem ze moze i to mi sie uda...za wszelkie wskazowki z gory dziekujepozdro radek66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty2004 Napisano 14 Styczeń 2007 Share Napisano 14 Styczeń 2007 Będziesz strugał ręcznie na co wygląda ,czy masz może dojście do kopiarki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek66 Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2007 jestem stolarzem-rzezbiarzem, renowuje, naprawiam, dorabiam brakujace elementy w starych meblach, lecz nie tylko. mam zamiar zrobic to recznie, przy uzyciu wczesniej paru maszyn w celu nadania ksztaltu a pozniej...reczna dlubanina-to co lubie najbardziej ;) daje duzo satysfakcji jak cos powstaje z niczego...lecz widze ze chyba nikt nie probowal tego wczesniej bo nie za duzo tu postow. najwazniejsze sa dla mnie wymiary kolby, musza byc dokladne.pozdro radek66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty2004 Napisano 15 Styczeń 2007 Share Napisano 15 Styczeń 2007 A nie prościej i lepiej załatwić jakąś na wzór ( Kto Ci zwymiaruje krzywizny?)Zresztą czy jest sens bawić się akurat w coś takiego biorąc pod uwage ,że jest tego na pęczki? Co innego gdy chodzi o drewno, które jest trudne do zdobycia. ps. Jeżeli już mimo wszystko będziesz strugał... to chociaż z odpowiedniego gatunku drewna ,a nie z sosnowej dechy ,ale myślę że jako stolarz z dobrym gatunkiem drewna nie będziesz miał raczej problemu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...