augabuga Napisano 25 Grudzień 2006 Autor Napisano 25 Grudzień 2006 Hej wiem, że te pytanie było już zadawane tysiące razy, ale nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi. Jestem z województwa zachodnio-pomorskiego i interesuje mnie kupno jakiegoś wykrywacza metali w granicach 900 zł sprzęt ma służyć głównie do szukania militariów, jestem laikiem w tej kwestii wiec proszę was o rade. Sam zastanawiałem się nad Garrettem ACE 250, ale czytałem ze na militaria nie jest za dobry. Dlatego proszę o waszą opinie.
beaviso Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 Z lektury forum można wnioskować, że idealny będzie dla Ciebie nowy HS-3 (Smętek").
ARKADIO.IE Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 witam kolega beaviso ma racje.pozdrawiam ps.ja też jestem z zachod-pomorskie i wiem jaka tam jest ziemia,i jak głęboko trzeba kopać.pozdrawiam
augabuga Napisano 25 Grudzień 2006 Autor Napisano 25 Grudzień 2006 a możecie mi powiedziec gdzie moge zamowić nowy model HS3 w rozsądnej cenie w sklepie internetowym lub w okolicach szczecina
ARKADIO.IE Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 witam . http://www.poszukiwania.pl/portal/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=439 pozdrawiam
augabuga Napisano 25 Grudzień 2006 Autor Napisano 25 Grudzień 2006 Tylko smętka polecacie w tych granicach cenowych?? czy jest moze jeszcze inny wykrywacz o podobnych własciwowosciach?? i do tego smętka jaką polecilibyscie cewke dla początkującego penetratora??
augabuga Napisano 25 Grudzień 2006 Autor Napisano 25 Grudzień 2006 a co sadziecie o cyklipie jest leprzy od smętka??
ARKADIO.IE Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 witam ,a czy ktoś polecił Ci wcześniej Cyklopa?????? pozdrawiam.