suchy ss Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 20 Grudzień 2006 Mam pytanie, czy na forum jest ktos kto zna sie na kodeksie wykroczeń?jeśli tak to niech do mnie wysle maila bo mam pytanie zwiazane z prawem jazdy.suchy17pl@wp.plpzdr.Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
acer Napisano 20 Grudzień 2006 Share Napisano 20 Grudzień 2006 Chcą zabrać czy już zabrali na kawałek czasu ? Coś ty zrobił Suchy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suchy ss Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 21 Grudzień 2006 :P, zabrali ale nie mi;] ja jestem dobrym kierowca:D(roweru):), nie no zabrali znajomemu a nie powinni, tak mi sie przynajmniej wydaje, nie przekroczyl dopuszczalnej normy % w wydychanym powietrzu i powinien dostac tylko mandat....:/ale oni mu dali mandat i prawko wzieli....i nie wie co robic bo sie na tych ustawach nie zna. A moze Ty Acer cos sie na tym znasz? tez chyba dajesz mandaty jak ludzie uszuja" w lesie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKMS Napisano 21 Grudzień 2006 Share Napisano 21 Grudzień 2006 Wpisz sobie w google hasło: kodeks wykroczeń, kpk, prawo o ruchu drogowym i czytaj. Duzo czytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 21 Grudzień 2006 Share Napisano 21 Grudzień 2006 Dawid internetowe forum policyjne- wpisze skrot dodaj pl na koncu :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...