Gość Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Poszukuję opinii na temat firmy PENelektronik a konkretnie chodzi o wykrywacz Dukat V3, jeżeli używasz go proszę napiszKosztuje on troszkę a ja nie mam doświadczenia z wykrywaczami. Z natury nie stać mnie na oszczędzanie" i szukam czegoś w miarę porządnego.Jeżeli używasz sprzęt, który jest warty polecenia to też proszę o znak.Wykrywacz zamierzam używać do wykrywania średniej wielkości przedmiotów (monety, militaria) na małej głębokości w dość trudnych warunkach terenowych (góry, podziemia)Każda opinia jest cennaZ góry wielkie dzięki
dago Napisano 16 Październik 2003 Napisano 16 Październik 2003 Coś bym powiedział ale...boję się że mnie rozerwą na strzępy...takie forum..:-)
klanol Napisano 16 Październik 2003 Napisano 16 Październik 2003 może nie rozerwą, natomiast mnie rozerwie złość jak nietrafię z inwestycją ;)Marcin2
Raned Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 Dago, uważam, że to forum jest w porządku i Bocian, przymyka oko na wiele. Forum stało się nawet zbyt spokojne, odkąd pewni producenci" przenieśli się na inne forum.
kriss Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 Ale tam jest jak narazie spokojnie,może się dopiero zacznie???
past Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 fakt faktem że co forum to inna polska wykrywka jest lepsza , tylko tu są prowadzone prawdziwe wojny uzytkowników , ale zawsze z tego można wyłowić ciekawe informacje
Gość Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 Dobre wykrywki nie potrzebuja promocji w postaci 20% obnizenia ceny producenta... Za ta kwote rozgladnij sie raczej za czyms uzywanym z zachodu.
Nanook1978 Napisano 18 Październik 2003 Napisano 18 Październik 2003 Potwierdzam powyższe, rozglądnij sie w tej samej cenie za czymś używanym i nieco droższym z zachodu.