psychol Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 Witam wszystkich. Z góry chciałbym zaznaczyć, że jestem amatorem w temacie i postaram się wyjaśnić jak najprościej o co mi chodzi. Mieszkam w małej wiosce na Pomorzu [okolicę Lęborka/Wejherowa]. Ojciec mojego kolegi wprowadził się tu zaraz po wojnie i opowiadał mi o niemieckim bunkrze ukrytym głęboko w lesie. No cóż, chodziłem we wskazanym przez niego miejscu przez 5godzin z zerową orientacją w terenie i nic nie znalazłem. Teren jest mocno zalesiony, górzysty i często występują bagna. I teraz nasuwają mi się dwa pytania : Czy nie wiecie w jakiej lokalizacji mógłbym go szukać ? Lub jak trafić na jego ślad/trop ?
Cronos Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 hehe to serio jestes psychol:) nie no żartuje. Może podasz nazwe jakiejś konkretnej miejscowości, gdzie ten las sie znajduje itd. To na pewno pomoże. Mogła to być ziemianka, a taką trudno jest znaleźć.Pozdrawiam
ja20 Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 kiedyś w małej wiosce przy granicy z Ukrainą miejscowi ludzie powiedzieli nam że w lesie są bunkry.opowiedzieli gdzie więc poszliśmy szukaliśmy znaleźliśmy resztke przysypanych dołków zarośniętych krzakami.potem dopiero po dokładniejszym dopytaniu okazało się że bunkry drewniane były i się już dawno rozsypały.
rfx Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 szukaj raczej na wyższych miescach, zboczach pagórków itp.Jeśli to jakiś schron bierny (bez strzelnic), to wejście będzie w niewielkim wgłębieniu, może być widoczne dopiero z kilku metrów.I popytaj miejscowych, bo czasem po prostu sam nic nie znajdziesz:)
psychol Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Napisano 20 Grudzień 2006 Słyszałem od miejscowych, że to betonowe, niemieckie bunkry. Ale skoro wie o nich tylko paru starszych mieszkańców, to czy mogłoby to wskazywać na to, że mało kto w nich był ?