psychol Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2006 Witam wszystkich. Z góry chciałbym zaznaczyć, że jestem amatorem w temacie i postaram się wyjaśnić jak najprościej o co mi chodzi. Mieszkam w małej wiosce na Pomorzu [okolicę Lęborka/Wejherowa]. Ojciec mojego kolegi wprowadził się tu zaraz po wojnie i opowiadał mi o niemieckim bunkrze ukrytym głęboko w lesie. No cóż, chodziłem we wskazanym przez niego miejscu przez 5godzin z zerową orientacją w terenie i nic nie znalazłem. Teren jest mocno zalesiony, górzysty i często występują bagna. I teraz nasuwają mi się dwa pytania : Czy nie wiecie w jakiej lokalizacji mógłbym go szukać ? Lub jak trafić na jego ślad/trop ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cronos Napisano 17 Grudzień 2006 Share Napisano 17 Grudzień 2006 hehe to serio jestes psychol:) nie no żartuje. Może podasz nazwe jakiejś konkretnej miejscowości, gdzie ten las sie znajduje itd. To na pewno pomoże. Mogła to być ziemianka, a taką trudno jest znaleźć.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ja20 Napisano 17 Grudzień 2006 Share Napisano 17 Grudzień 2006 kiedyś w małej wiosce przy granicy z Ukrainą miejscowi ludzie powiedzieli nam że w lesie są bunkry.opowiedzieli gdzie więc poszliśmy szukaliśmy znaleźliśmy resztke przysypanych dołków zarośniętych krzakami.potem dopiero po dokładniejszym dopytaniu okazało się że bunkry drewniane były i się już dawno rozsypały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rfx Napisano 17 Grudzień 2006 Share Napisano 17 Grudzień 2006 szukaj raczej na wyższych miescach, zboczach pagórków itp.Jeśli to jakiś schron bierny (bez strzelnic), to wejście będzie w niewielkim wgłębieniu, może być widoczne dopiero z kilku metrów.I popytaj miejscowych, bo czasem po prostu sam nic nie znajdziesz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...