zalekoj Napisano 23 Październik 2006 Autor Napisano 23 Październik 2006 witam znalazłem to zdjątko na czeskiej stronce i tak sie zdaża ze coś takiego znalazłem tylko w czesicjach co to jest i jeszcze jedno znalazłem nabuj gdzie pocisk mjał malowany na żółto wielkie dzięki za ewentualne podpowiedzi wielkie dzięki oj.
acer Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Prawdopodobnie smugowe/zapalające lub świetlne.
zalekoj Napisano 23 Październik 2006 Autor Napisano 23 Październik 2006 witam znalazłem to zdjątko na czeskiej stronce i tak sie zdaża ze coś takiego znalazłem tylko w czesicjach co to jest i jeszcze jedno znalazłem nabuj gdzie pocisk mjał malowany na żółto wielkie dzięki za ewentualne podpowiedzi wielkie dzięki oj.
foni1969 Napisano 23 Październik 2006 Napisano 23 Październik 2006 Witam.Znalazłem już takie cudo całe.Nie znam się na tym,bo nie tego szukam ale koledzy mówili że to świństwo spadało z samolotu.Te śmigiełko z tyłu odkręcało się w czasie lotu i odbezpieczało zapalnik--potem oczywiście JEEEB!!!!!!!!!Nie radze grzebać!!!!!!!!!!!Pozdrawiam.
zalekoj Napisano 31 Październik 2006 Autor Napisano 31 Październik 2006 cierzko powiedziec jakiej prod.. sa te naboje ale sam pocisk jest dośc ciezki jeden rozebrałem , a w sirodku breja zglejowana , szmelc ale czubki są w mjare ok .
sexo Napisano 23 Październik 2006 Napisano 23 Październik 2006 przyklad radzieckiej bomby PTAB, dosyc niebezpieczna.
lysy452 Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 co do tych latajacych bombek to rowniez sie z nimi spotkalem,ba nawet rozlecialy mi sie 2 na saperce,ale te tak zwane smigielka czyli zapalniki czymaly sie calkiem calkiem.Chyba szczescie mi i tym razem dopisalo
lysy452 Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 jesli jest to Rosyjska amunicja to jest to Naboj cieżki,z czescia deenna,rdzeń olowiany na 99,9%
Pytanie
zalekoj
wielkie dzięki oj.
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi