Skocz do zawartości

Maplin Electronics

01111977

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam szanowne grono!
Od dluzszego czasu przebywam na wyspach.Wkrotce wybieram sie do Polski i oczywiscie'sru w las' Dlatego tez postanowilem na ta okazje uzbroic sie w przyzwoita piszczalke.Zupelnie przez przypadek natrafilem na sklep firmowy duzej korparacjii brytyjskiej Maple Electr'W ich katalogu funkcjonuje cala gama 'Profesjonalnych'jak twierdza wykrywaczy metali.Jutro zamieszcze dokladne fotosy natomiast juz teraz chcialbym zapytac jako iz sam jestem jeszcze laikiem czy wykrywacz posiadajacy na wyswietlaczu 8 roznych typow metali ,24cm wodoodpora cewka,oraz zasieg 25 cm,eliminacja smieci,wskazywanie przypuszczalnego rodzaju i srednicy monety to okazja warta 100gbp(570pln)??Do tego jest jeszcze okolo 6 rodzai innych wykrywaczy o roznym zastosowaniu i parametrach ale niestety zasiegi jak widac nie sa rewelacyjne.Jakie sa realne zasiegi w miare dobrego sprzetu z w/w cechami?Dziekuje za krotki komentarz a w krotce postaram sie zamiescic fotki i opisy.B.P
Napisano
otoz to czyli na wieksze obiekty powinien byc automatycznie wiekszy.Nie mniej jednak producent nie podaje ewentualnych zasiegow dla wiekszych przedmiotow
Napisano
Jesli mozesz to przeslij mi na priwa jakis link do producenta rutusa firsta lub garreta.jestem tez zainteresowany ewentualnym zakupem z drugiej reki(uczciwej reki)Pzdr.B.P
Napisano
Zrób tak: w przyzwoitym stoisku z czasopismami kup miesięcznik Treasure Hunting", ok. 90 stron artykułów o poszukiwaniach, reklam sklepów i ogłoszeniami o sprzedaży wykrywaczy. Prawdziwa żyła złota. Znajdź najbliższy sklep z wykrywaczami i porozmawiaj ze sprzedawcą, zapytaj co najczęściej klienci używają itp i kup sobie przyzwoity wykrywacz za 200 - 400 funtów. Zapomnij o f-mie Maplin i sprzedawanej przez nich tandecie.
Napisano