Skocz do zawartości

Opinia o Garrett GPT 1350


imperatorvader

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Jestem początkującym poszukiwaczem za okazyjną cenę nabyłem nowy nie używany wykrywacz Garrett GPT 1350 chciałbym zasięgnąc porady i opini osób używających lub które miały z styczność z tym modelem. Jakie są jego zalety i wady? Do jakiej głebokości działa ten sprzęt oraz jaka jest jego przydatność przy poszukiwaniu militariów?Czy sonda w którą jest wyposażony jest wystarczająca czy lepiej dokupić sobie jakąś inna ? Jestem zielony z tego tematu więc proszę o pomoc. Próbowałem już nim szukać ale narazie poza jedną sowiecką odznaką same śmiecie.Pozdrawiam!
(Zamieszczone zdjęcie pochodzi z oficjalnej strony katalogu firmy GARRETT)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to świetny wykrywacz,który może się podobać.Ma sporo fajnych funkcji.Takie wnioski wysnułem ogladając go na sucho.Niestety w terenie mnie zawiódł.Może tylko monetowy gong" był godny uwagi.
Detektor który bardzo mi się podobał.Może brak efektów był tylko wynikiem pecha.Tak czy innaczej był jedynym wykrywaczem jakiego sprzedałem nie z chęci zysku" czy dalszego rozwoju a z powodu braku efektów.
Ale może w innych rękach.......:)
Pozdrawiam,
wicja1.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
tez zastanawiam się nad zmianą na GTP 1350. Obecnie biegam z Ace 250 i podobają mi się w nim wodotryski" typu wskazanie przewodności znaleziska, głębkość i 3 tonowa identyfikacja. Szukam głównie drobnicy i Ace 250 jest OK ale chciałbym coś głębszego. Może ktoś kto ma doświadczenie z obydwoma ww. sprzętami napisałby jakie są różnice między nimi.
pozdrawiam
R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach