Skocz do zawartości

Jestem nowy chciałbym się przedstawić

Schmeisser92

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam szanowych kolegów. Jestem jak widac nowym urzytkownikiem tego forum. Ale śledze je juz od 2 miesięcy. Bardzo mi się tu spodobało i postanowiłem wkońcu właczyć się w dyskusję :D Jestem początkującym miłosnikiem militari więc prosze o wyrozumienie i ewentalne poprawki w moich wypowiedziach. Postaram sie jak najlepiej dostosowac się do panujących tutaj zasad.

serdecznie pozdrawiam Schmeisser92
Napisano
hello hello!! witamy na pokłądzie :D:D teraz tylko wystarczy ,że sie przebijesz przez krytyków i mozesz się cieszyc z tego ,że jestes wśród szlachty :D:D:d nie no taki mały żarciik na początek!
Napisano
Witam!!
Widzę, że ktoś tu zgapił tytuł mojego tematu ;p. Ale spoko max. Baw się dobrze razem z nami!!
pozdro!! wojteq

PS A tak na przyszłość, jesteś uŻytkownikiem a nie uRZytkownikiem. :)
Napisano
Wystarczy, że na samym początku nie wdasz się w jakaś pyskówke i masz uznanie na forum!!
A potem to mozesz jezdzić z każdym!;D:D

Post został zmieniony ostatnio przez moderatora pik78 19:46 06-06-2006
Napisano
Witam!
Pisz zawsze na temat i o rzeczach o ktorych wiesz. Nie udawa j madrzejszego niz jestes tak jak moj przed... tak jak inni. Staraj sie nie robic bykow.
Napisano
POSTARAMAM się! zwykle nie robie błędów.. ale sami rozumiecie od niedawna na forum... testosteron działa :D :D jak narazie forum bardzo mi sie podoba :D

pozdrawiam
Napisano
Nie popełniaj Waść ,takich byków ,to nie bede musiał ci postów edytowac :/ Niektórzy są juz straceni ,za pózno juz na naukę ,ale wciaż trwa walka o mlodzież ,moze oni sie czegos nauczą ,wiec konsekwentnie bede wyłapywac byczki...

Bez urazy Polish :D
piku
Napisano
PIKU :d PYTANKO NA marginesie. Jak ci się podoba po kilku dniach bycia po drugiej stronie? Przepraszam ,że nie na temat ale bardzo jestem ciekawy jakie masz odcucia po tym przejsciu do ,,INNEGO śWIATA''

pozdro

Temat został przeniesiony do archiwum