Schmeisser92 Napisano 4 Czerwiec 2006 Autor Napisano 4 Czerwiec 2006 Witam szanowych kolegów. Jestem jak widac nowym urzytkownikiem tego forum. Ale śledze je juz od 2 miesięcy. Bardzo mi się tu spodobało i postanowiłem wkońcu właczyć się w dyskusję :D Jestem początkującym miłosnikiem militari więc prosze o wyrozumienie i ewentalne poprawki w moich wypowiedziach. Postaram sie jak najlepiej dostosowac się do panujących tutaj zasad.serdecznie pozdrawiam Schmeisser92
VASILI Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 hello hello!! witamy na pokłądzie :D:D teraz tylko wystarczy ,że sie przebijesz przez krytyków i mozesz się cieszyc z tego ,że jestes wśród szlachty :D:D:d nie no taki mały żarciik na początek!
suchy ss Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Witamy Witamy:)z przebiciem sie nie powinno byc problemu:) Bociek i reszta adminow sie tym zajeli zeby byl lad i spokuj na forum:)pzdr.Dawid
wojteq Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Witam!!Widzę, że ktoś tu zgapił tytuł mojego tematu ;p. Ale spoko max. Baw się dobrze razem z nami!!pozdro!! wojteqPS A tak na przyszłość, jesteś uŻytkownikiem a nie uRZytkownikiem. :)
POliSH Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Wystarczy, że na samym początku nie wdasz się w jakaś pyskówke i masz uznanie na forum!!A potem to mozesz jezdzić z każdym!;D:DPost został zmieniony ostatnio przez moderatora pik78 19:46 06-06-2006
palacz Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Witam! Pisz zawsze na temat i o rzeczach o ktorych wiesz. Nie udawa j madrzejszego niz jestes tak jak moj przed... tak jak inni. Staraj sie nie robic bykow.
pik78 Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Eh ,bede chyba niektóre ostrzejsze" byki wyłapywać :/Tak ,zgadzam sie z przedmowca ,wystrzegaj sie bykow :Dpiku