Skocz do zawartości

Rutus ultra 2-wasze opinie

Matek999991

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam wszystkich.Za co lubicie ultre 2.Jakie posiada według was zalety a jakie wady?Podzielcie się ze wszystkimi forumowiczami waszymi spostrzerzeniami.
Napisano
Dystrybutor, dystrybutorem, ale producent na takie pytania odpowiada niezmiennie, zgodnie ze stanem faktycznym: Nie ma uniwersalnych ustawień na to albo na tamto. Po to są gałki by nimi kręcić. Czy to tak trudno zrozumieć???
Napisano
Mam Ultrę 2 dopiero trzy tytgodnie.Pytam się o najlepsze ustawienia na militarkę,ponieważ jestem początkującym eksploaratorem.Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.Pozdrawiam!
Napisano
Toż ja Ci chcę pomóc (mam Rutusa Firsta Plus) i mówię Ci drukowanymi literami: Nie ma czegoś takiego jak ustawienia na militarkę stalową", ustawienia na odznaki", ustawienia na monety". Wszystko zależy od lokalnych warunków, gleby, stopnia zaśmiecenia oraz własnych preferencji. Proponuję zacząć zabawę od chodzenia w trybie dynamicznym wielotonowym.
Napisano
Matek, dostaniesz jakies tam ustawienia i gdy np trafisz na bardziej zmineralizowany grunt to nie bedziesz wiedzial o co chodzi. Lepiej poczytaj instrukcje, pozniej potestuj. Szybko nauczysz sie ktory sygnal to cos wiekszego - czyli potencjalna szansa na militarke. A Polisha nie sluchaj bo to specjalista ktory uwaza ze ultra jest lepsza od whites, zarzuca mi ze nie umie szukac a sam ustawienia wykrywacza musial wziazc od dystrybutora rotfl ;) (zart)
Napisano
Matek, a Ty dalej swoje... Nie lepiej ci kupić kawał druta i zrobić sobie szpikulec? Mniej stresu z ustawieniami na militarkę"... Nie chcesz poznać prawdy to nie. Tylko nie marudź potem, że masz popsuty wykrywacz bo piszczy bez sensu.
Napisano
Nie zarzucam ci tylko mówie prawdę palacz,że szukac nie umiesz a dystrybutora to w lesie przypadkowo spotkałem i mi ustawił.
Napisano