Matek999991 Posted May 16, 2006 Author Share Posted May 16, 2006 Czy nabój od mosina jest niebezpieczny?Czy pod wpływem ciepła może sam wybuchnąć?Proszę o odpowiedz,jestem początkujący. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czarek Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 a jak Ci sie wydaje panie kolego?eh...wrzuć do ogniska i sprawdź...nie no przepraszam jesteś początkujący masz prawo pytać..ale logika wskazuje:w naboju jest proch.,proch jest wybuchowy...więc-tak może zrobić bum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca2003 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Niekoniecznie musi wybuchnąc.Wystarczy jeden zyczliwy sasiad i poczujesz niebezpieczeństwo na własnej skórze.pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
fokuz11 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Ja proponuje sprawdzic:P. Weź młoteczek i gwoździa i popukaj sobie w spłonkę jak niewybuchnie to znaczy ze bezpieczny, a jak wybuchnie to tego... mniejsza z tym. Jak tego dokonasz(i przeżyjesz) właź na forum i dziel sie wrażeniami:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matek999991 Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Panie szanowny kolego proszę sobie nie żartować.Pytam się wyłącznie dlatego,ponieważ nie chcę narażać nikogo ze swoich bliskich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matek999991 Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Sorry trochę pomyliłem składnię zdania! Link to comment Share on other sites More sharing options...