Wercyngetoryks Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2006 Witam!Po wstępnym oczyszczeniu ma takie białe wżery, Jak nadac tej odznace jednolity kolor (pomijając farbe ;)Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andczub Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 Kolego podstawa to napisz z czego to jest wykonane a jak nie wiesz to określ przypuszczalnie i zobaczymy co sie da zrobić bo zdjęcie jest marne pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wercyngetoryks Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2006 Oki ...hmmmm magnes na to nie działa...jest nierdzewne...nie znam się na metalach za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sexo Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 po przetarciach podobne do mosiadzu, raczej za jasne na braz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Horst Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 Mi to wygląda na cynk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wercyngetoryks Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2006 nieeee teraz jest brunatne z jasnobrązowymi wzerami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wercyngetoryks Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2006 brąz na pewno nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sexo Napisano 30 Kwiecień 2006 Share Napisano 30 Kwiecień 2006 wercy, a jako co zostalo to sklasyfikowane, mozna by wtedy poszperac z czego dziergali te blyskotki.jak z ciezarem? cynk i jego stopy sa raczej lekkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...