bolas Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2003 Dwa pytania bo jestem zielony:1)jak uratować skóre wykopaną z ziemi ? np. ładownice. Jak konserwować skóre zwykła ale starą (nie wykopki) zeby nie zeschła itp.2)Jak dobrze oczyscic cos metalowego w farbie ale z korozja (rdzawy nalot) np. puszke od gasmaski, helm w farbie w taki sposób aby uratowac jak najwieksza ilośc farby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczur Napisano 21 Lipiec 2003 Share Napisano 21 Lipiec 2003 eloDostałem niedawno od sąsiada pas niemiecki (tylko orzeł zdarty na klamrze) był zakurzony, spękany, szary jakiś.Pierwsze umyłem w wodzie z jakimś szamponem ;)Wysuszyłem, smarowałęm kremem, wcierałem szmatkom ten krem w pas, potem nawaliłem dużo kremu i zostawiłem na noc, rano patrze takie białe plamy się zrobiły. ;(, Potem kupiłem wazelinę, smarowałem pas długo.Wazelina wszystko wyczyściła, zakonserwowała, i teras pas z (brudnego, szarego itp) stał się czerniuteńki, jak nowy :)pzdrw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frozzer Napisano 21 Lipiec 2003 Share Napisano 21 Lipiec 2003 bolas do skory uzywaj lanoliny, dostepna w aptece, pierw wymocz w denaturacie (skore) i jak lekko podeschnie (nie jak wyschnie kompletnie) nanos ja pedzlem, skorka zacznie pic jak dzika, tak nanos, nanos, nanos i bedzie jak nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxikasek Napisano 22 Lipiec 2003 Share Napisano 22 Lipiec 2003 Trzeba tylko uważać bo denaturat usuwa napisy wykonane barwnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolas Napisano 22 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2003 no a co z czyszczenem farby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...