Seb Blatter Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2006 Wiem, że to może dziwny pomysł na wątek (i niewiem, może był), ale było wiele o wiele głupszych. Jednakże jak uznacie to za bezsensowne proszę o jego zablokowanie/usunięcie.Przechodząc do tematu, jak w tytule, wpisujcie osoby z tego forum, które najbardziej lubicie, szanujecie, cenicie za wiedzę, poczucie humoru bądź coś innego, może Was zainspirowali itd. Ja jestem absolutnym amatorem tego forum, nie wszystkich znam, ale sporo osobistości wywarło na mnie ogromne wrażenie. Wartało by wymienić chociażby Bodzia000000, Bjara (ale to po znajomości :), Zeliga i wielu innych (jednak wymieniać ich nie będę bo jest ich wielu" :)Pozdrawiam wszystkich, którzy nadają sens temu forum.P.S. Trochę to cukierkowo wyszło, ale cóż :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Blatter Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2006 W żadnym wypadku nie ma to żaden ranking czy plebiscyt bądź cokolwiek w tym stylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Blatter Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2006 W żadnym nie ma to BYĆ żaden...Sorki za błąd.Mile widziane też krótkie uzasadnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopijnik2 Napisano 11 Kwiecień 2006 Share Napisano 11 Kwiecień 2006 już jesthttp://odkrywca-online.com/pokaz_watek.php?id=285343ale to zawsze miłe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Blatter Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2006 Faktycznie :)Przepraszam za nieuwagę.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...