przem72 Posted March 28, 2006 Author Posted March 28, 2006 czy ma ktos namiar na jakies ciekawe miejsca wtych rejonach lub literature dotyczaca tych terenow.sniegi stopnialy nastal czas.z gory dziekuje i pozdrawiamprzem
przem72 Posted March 28, 2006 Author Posted March 28, 2006 jezeli znasz ciekawe miejsca w tym regionie mozemy razem posmigac z piszczala jestem zielony ale mam auto i wolny czas
fafik Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 w lasach Połomi niedaleko Pilzna, przechodził front tak I jak i II wojny światowej, do tego była tam w okolicy jakaś poważna bitwa partyzancka.Na własne oczy widziałem fajnie zachowane łuski altyleryjskie i kupe fajnych innych fantów. pozdrawiamfafik
Cronos Posted April 1, 2006 Posted April 1, 2006 No wiesz, czego jak czego ale bunkrów to mamy w okolicy troche i ciut ciut:)
suchy ss Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 a jezdzicie na wyprawy w okolice Tych? Wyry, Gostyń i okolice?
Leuthen Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Suchy ss, ja nie jeżdżę bo za daleko :-) ale mam sporo materiałów niemieckojęzycznych na ten temat (z mapkami włącznie).
suchy ss Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Leuthen a moglbys cosik na maila przeslac? bylbym wdzieczny:)bo odemnie to ok20-30km:)a masz moze jakies info o walkach w okolicach Katowic w Styczniu 1945?Z gory dziekuje za wszelkie info:)pzdr.Dawid