mech Napisano 15 Czerwiec 2003 Autor Napisano 15 Czerwiec 2003 Czy jest taki sprzęt którym można zlokalizować ludzkie kości pod ziemią ?. Potrzebuję takiego sprzętu do prac badawczych. Do zlokalizowania duża mogiła pracowników przymusowych. Proszę o pomoc.
Gość Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 Raczej nie ma. A po co ci tolokalizować??Pozdrawiam
Don Kichote Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 Są takie wykrywacze, ale pamiętam nazwę tylko jednegoBurek BoneExplorer 2.0Pozdrawiam wesołoDon
Gość Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 Tylko georadar. ale takie prace mogą być prowadzone pod specjalnym nadzorem. inaczej prokurator, wyklecie przez grono poszukiwaczy i wiele innych nieprzyjemności łacznie z metka hieny
mech Napisano 16 Czerwiec 2003 Autor Napisano 16 Czerwiec 2003 Poszukiwaniami zajmuję się od 10 lat. Nie jestem hieną. Prace prowadzi pewne Stowarzyszenie pod nadzorem archeologów i pracowników urzędu miasta. Są tylko przypuszczenia że w danym miejscu jest mogiła, a to jest duży teren i nie ma sensu rozkopywanie. Więc wolałbym sprawdzić to elektronicznie. Były trafienia kości w latach 70 podczas pewnych prac budowlanych(są świadkowie) ale znaleziska nie są udokumentowane. A tu chodzi o udowodnienie Niemcom że mieli firmę w której przymusowo pracowali ludzie w fatalnych warunkach. Niemcy oczywiście się do tego nie przyznają.