sierhant Napisano 2 Październik 2005 Autor Napisano 2 Październik 2005 Mogl by mi ktos pomoc w identyfikacji jestem zielony w temacie guzikow:) nr.1 zadnych bic nr.2 to samo, 3 sygnowany R.S.S. Bede bardzo wdzieczny za kazde info na ten temat
pig123 Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 te dwa to 100 % niemcy a ten pierwszy wyglonda na guzik krigsmarine.po biciach z tylu dowiesz sie z ktorych lat sa.POZDRAWIAMPIG
pig123 Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=65462430no niestety na allegro nie znalazlem ci tego pierwszego ale poszukaj jak masz czas kiedys ale jak dlanie to krigsmarine PIG
sierhant Napisano 2 Październik 2005 Autor Napisano 2 Październik 2005 Mogl by mi ktos pomoc w identyfikacji jestem zielony w temacie guzikow:) nr.1 zadnych bic nr.2 to samo, 3 sygnowany R.S.S. Bede bardzo wdzieczny za kazde info na ten temat
Wraith Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Witam.Dwa ostatnie to dość popularne niemieckie groszki", pierwszy to na pewno marynarka ale jakie państwo tego nie wiem.Pozdrawiam!:)
sierhant Napisano 26 Grudzień 2005 Autor Napisano 26 Grudzień 2005 Dalej nie rozwiazalem zagadki z kad ten guzik pochodzi, bede wdzieczny. nr.1- tyl
sierhant Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 Panowie dzieki za wszelki informacje. Mam jeden problem guziki 1,2 nie sa sygnowane dziwne troche ? nr.3 ma R.S.S. czy moze ktos wie co to oznacza. Jeszcze raz wielkie dzieki
Wraith Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Na większości takich guzików nie ma sygnatur, więc jest to normalne:-) Jeżeli chodzi o datowanie ciężko coś dokładnie ustalić, na pewno były używane podczas II wśw (groszki). Co do guzika marynarki, to nie jest kriegsmarine , Niemcy niezależnie od okresu stosowali na guzikach zupełnie inne kotwice. Sierhant, spróbuj zrobić skana tyłu.
Pytanie
sierhant