Cancer Napisano 29 Maj 2005 Autor Napisano 29 Maj 2005 Silnik na stanowisku kontrolnym (hamownia)............
Cancer Napisano 29 Maj 2005 Autor Napisano 29 Maj 2005 Chyba jakas poprawka.Ta Sahara ma numery Berlinske.
Cancer Napisano 29 Maj 2005 Autor Napisano 29 Maj 2005 Na zdjeciu dobrze widoczny cylinderek hamulcowy ,taki sam byl mocowany w ukladzie hamulcowym kosza.
amsel44 Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 Sahara" to fajny sprzet, ale koszmarnie skomplikowany (naprawy frontowe)i bardzo wysokie koszty wytwarzania.efekt kicha". dzisiaj jednak to oczywiscie wspanialy weteran.paradoksalnie ta wyduma" byla jedna z wielu przyczyn przegranej wojny.przyklad - produkcja wielu typow czolgow i dzial samobieznych uniemozliwia unifikacje czesci i podnosi gigantycznie koszty.(pomijam ingerencje wodza")podobnie z cena ygryska",lepsze dwie pantery".a ta sahara"byla drozsza od ich wlasnego gazika".pozdro.
elektrit1 Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 Jak na mojego nosa wątek w złym dziale,no chyba że się tym ktoś na wykopki udaje
iglanadon Napisano 6 Czerwiec 2005 Napisano 6 Czerwiec 2005 Amsel44, BMW R-75 wprost przeciwnie było znakomicie przemyślane pod względem serwisowania w warunkach polowych, nie znam drugiego takiego motocykla w którym demontaż silnika, wózka czy innych istotnych części trwałby tak krótko, w przypadku silnika na przykład odkręcasz jedną śróbę przy główce ramy i już grzecznie zjeżdża ci na dół, jeździłem trochę tym motocyklem, mam nawet zdjęcia i książkę serwisową (limit KB nie pozwala mi na wklejenie fotek czy choćby skanów a jestem zbyt leniwy żeby się w to wgryzać), do tego wymienność wszystkich kół, niektóre części były kompatybilne z Zundappem KS-750, jedyne z czym się mogę zgodzić to koszty wytwarzania i spalanie które powoduje istny wir w baku
Cancer Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 Sorrrki, ale to chyba nie ten dzial ????Albo sie myle...........Co na to Pan Bocian ?????
iglanadon Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 dlaczego nie ten dział ?, na wyjazdy w teren jako sprzęt poszukiwawczy znakomicie sie nadaje,tylk strach go gdziekolwiek zostawić :)))) , a i podróż tania nie będzie
megakura Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 faktycznie sahary" byly szczytowym osiagnieciem jezeli chodzi o wojskowe motocykle z wozkiem bocznym, jednakze pomimo tego slynne kible" byly 3-4 razy tansze w produkcji i znacznie latwiejsze w obsludze i naprawie. dlatego tez zaprzestano produkcji tych motocykli i byly wypierane na rzecz kibli"
iglanadon Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 ano zaprzestano w 44-tym tylko nie wiem czy przyczyną były faktycznie względy ekonomiczne czy skasowanie zakładów przez naloty bombowe. Nie wiem też jaki był koszt wyprodukowania jednego VW-kiblaBMW R-75 kosztował 2630,- RM podczas gdy jego poprzednik, również nie tani R-12 1630,- RM
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.