Skocz do zawartości
  • 0

znaczek tożsamości


Gość karlol

Pytanie

Może Wy pomożecie , leniem nie jestem szukałem skrótów z tego znaczka tożsamości jednak powychodziły mi magiczne i bezsensowne jednostki . Znaczek Tożsamości niemiecki cały znaleziony wśród 13 putych znaczków , (ten byłjedyny wybity) jeżeli okaże się to pomocno to nieopodal nich był dołek z szmatami z mundórów (min. pagon z niebieską obwóką i resztki końskich siodeł , ostrogi i inne bajery)

treśc ze znaczka (88 to nr. żołnierza tyle wiem na pewno)

88 L.H
A.G.P 665

za ewentualny odzew wielkie dzięki !!

Karol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

skan już jest, niestety nie tylko w dziedzinie militariów jestem laikiem , żeby zamiescic zdjęcie na forum muszę przerobic (o ile to wogóle możliwe zdjecie ze skanera o formacie iff" na obraz o formacie jpg") , dla mnie to już za wysoka szkoła jazdy , ewentualnym chętnym/zainteresowanym zdjęcie prześle meilem . :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłeś znaleźć czegoś łatwiejszego :-))
Na serio: AGP to może być Armee Geraete Park czyli armijny skład wyposażenia, ale to LH zupełnie mi nie pasuje Lehr? szkolny? - wychodzi bzdura. Możesz załatwić skan - byłoby to dużym ułatwieniem?
Pozdrowienia
GES
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skan postaram sie załatwić w nadchodzącym tygodniu , co do liter LH" to po każdej z nich jest kropka , moze to sugerować inne słowo niż lehr-szkolny , ale ja sie nie znam :) jak bedzie skan to zobaczycie co da sie zrobić :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach