Skocz do zawartości

Sprzęt GPS


wykrywacz

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Forumowicze,
Jestem zupełnie zielony" jeśli chodzi o sprzęt GPS. Moja prośba: czy ktoś z Was mógłby podać mi namiary na strony internetowe, na których przystępnie wytłumaczone są zasady działania, możliwości dopasowywania sprzętu do polskich warunków tj. map naszych terenów (zdaję sobie sprawę, że nie wyrażam się fachowo), czy wreszcie ofert sprzedaży.
(Odnalezione przeze mnie strony producentów i dealerów nie satysfakcjonują mnie - szczegóły techniczne dla osoby zapoznającej się z problelmem raczej nie zachęcają do zagłębiania się w temat).
Jeżeli namiary miałbyby mieć charakter komercyjny (tzn. reklamy) - nie chciałbym łamać zasad Regulaminu Forum, informacje proszę przesyłać na maila.
Dzięki
Gruby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ho ho, temat rzeka. Miałem ten sam problem szukając informacji na ten temat pod kątem zastosowania sprzętu w rajdach off-road. Genialnym źródłem informacji jest grupa dyskusyjna pl.rec.gps, możesz swobodnie przejrzeć ją przez Google. Ze względu na możliwości i dostępność, jak i politykę gwarancyjną w rachube wchodzą urządzenia firmy G. :) (to tak na wszelki wypadek nie podaję pełnej nazwy :) ) Szczególnie model GPSMAP 76S, jest godny polecenia ale cena około 2000 zł. Jeszcze raz polecam tę grupę dyskusyjną, znajdziesz tam też wszelkie informacje o projekcie UMP, wgrywaniu i tworzeniu samodzielnie map, całej terminologii, ofertach sprzętu, możliwościach prywatnego importu i całej reszcie.
GPS to generalnie sprzęt szczególnie przydatny w poszukiwaniach, niestety ze względu na cenę mało dostepny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach