mastatazo Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 Drodzy odkrywcy !! jestem nowicjuszem i chciałbym rozpoczac dluga droge zdobywcy jednak musze zakupic odpowiedni sprzęt. Chciałbym zmiescic sie w przedziale do 500 zł wiec w oko wpadl mi ten oto Explorer Armandu za 350 zł http://www.allegro.pl/show_item.php?item=37716531. Co o tym myslicie? czy to prawdłowy wybór dla poczatkowego odkrywcy? Prosze o jakies namiary na zakup DOBREGO i TaNIEGO wykrywacza dla nowicjusza z ambicjami. PROSZE O POMOC.
gumiś Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 Hej.Już lepiej jakiegoś używanego PIONIERA lub RUTUSA.Armanda osobiście bym nie polecał.(mam swoją opinię)
gumiś Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 Jeszcze mozesz popatrzeć za używanym jakimś DUKATEM
mastatazo Napisano 23 Grudzień 2004 Autor Napisano 23 Grudzień 2004 a co powiecie na Wykrywacz VLF Hunter 04 firmy Geoscanhttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=37865136za 500? Sprawdzi sie dla poczatkujacego poszukiwacza?
past Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 zauważ spadek wartości , jeśli u producenta jest wart 900 gość sprzedaje po 500 a sprzęt ma jeszcze gwarancje?? nie chce oceniać sprzętu bo nie miałem go w ręku ale dziwne toposzukaj opinii o tym sprzęcie na forum.A do 500 to radziłbym popatrzeć za rutusem first , lub chyba teraz rutus wypuścił coś nowego aniego"
pni Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 Kup jakiś sprzęt dobry a używany ja mam Smentka od 8 lat i używany nawet stary jest b. dobry. Ewentualnie na raty ponieważ nie ma sensu kupować czegoś słabego tylko się zrazisz do poszukiwań. Powodzenia na drodze odkrywcy
mastatazo Napisano 23 Grudzień 2004 Autor Napisano 23 Grudzień 2004 Jeszcze jak można to gdzie najlepiej szukać używanego sprzętu, nie licząc allegro oczywiście.
Monti Napisano 23 Grudzień 2004 Napisano 23 Grudzień 2004 Spójrz w ogłoszenia na tej stronie w dział sprzedam"