Jump to content

Mlody292

Forum members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

99 profile views
  1. Juz nie taki mlody ale dzieki za komplet :-) jjak to mawiał moj Świetej Pamieci Dziadek na nauke nigdy nie jest za późno :-)
  2. Panowie jak cos to ja wam po 40 ojro bede handlował ;-) a tak serio to najdrozsze chyba byly cos ok 30 euro w dibrych stanach
  3. Mam pytanie a to u was w Polsce zabieraja wykrywacze nie mozna posiadac czy jak to jest .
  4. Masz racje co do tego zeby nie brac ale ja mam regule znalazles zabierz i nie zostawiak nic tzn smieci tez zbieram (butelki,folie itp)a co do łusek to ja ogolnie nie zbieram ich .Jak sie ociepli to znowu tam sie wybiore i jak cos fajnego bedzie to dodam zdjecia .Pozdrawiam i dziekuje Wam za pomoc
  5. Witam jest ktos ze Zwolenia(Mazowieckie kolo Radomia) i ma pozwolenie na kopanie .Z gory dziekuje za odpowiedz
  6. calosc z wypadu .Na 3 zdjeciu odlamek na 99% bo strasznie ciezki.Reszta to jakies blaszki na zdjeciu nie widac ale jedna ma przez srodek dwa paski.Wszystko bylo w kregu 10 moze 15 metrow.Jak mi sie uda sprobuje na geoportalu znalezc i wstawic zdjecie .Mialem jeszcze pare sygnalow ale nie bylo juz czasu ,a pozniej spadl snieg .Ps dzieki za identyfikacje łusek.
  7. Ta na ostatnim zdjeciu pierwsza z lewej jest od Browning te trzy niestety nie wiem
  8. Racja kaliber 12,7 mm moj bład .Ja tam znalazlem tez wiekszy kaliber (wstawie zdjecia niedlugo ) i troche mniejszego zelastwa.A takie pytanie retoryczne jak by w takiego jeepa uderzyla np.Bomba,pocisk z armaty to by sie rozlecial w kawalki czy by zostala cala rama .
  9. Dziekuje za informacje a moze byc to np. z Amerykanskiego jeepa chyba Willys .Bo na okolo tego bylo pelno łusek od Brauwninga (20 mm nie wiem czy dobrze napisalem)i mam jedna teorie na ten temat .Niestety nie mam za duzo pojecia na ten temat .
  10. Nie ja nie mieszkam w Pl a wlasnie tam znalazlem duzo lusek i innego zelaztwa .Dlatego ciekawi mnie od czego to moze byc.
  11. Witam mam pytanie kojarzy to ktos bo znalazlem w lesie gdzie nie powinno byc niczego takiego.I takie jeszcze pytamie moglo byc to np od samolotu . gory dziekuje
  12. Witam wlasnie dzisiaj dostalem Nokte Simplex+ Duzo nie napisze bo ledwie 1 godzine chodzilem ale w moim odczuciu jest dobry .Ten +ma sztywniejsza sztyce od mojego starego.Chodzilem na miejscowce co juz moj stary nic nie pokazywal a ten znalazl pare ciekawych rzeczy .Na ten moment jestem zadowolony.Ale zobacze pozniej jakie beda odczucia bo jeszcze go nie poznalem .Pozdrawiam
  13. Chyba znalazlem dzieki za podpowiedz (M1 Garand tam tez bylo po 8 stk)i kawalek tego podajnika cos w tym stylu.Jeszcze raz dzieki
  14. Witam zwracam sie z prosba o identyfikacje Luski .(W magazynku albo w zelaznym pudelku bylo albo 8 albo 10 nie wiem dokladnie)Z gory dziekuje
×
×
  • Create New...

Important Information