Jump to content

DES

Forum members
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutral
  1. Bardzo Ci dziękuję! Jestem Ci naprawdę bardzo wdzięczny, że chciało Ci się poświęcić swój czas na to aby mi pomóc- dzięki temu uda mi się przywrócić sprzęcior do życia :-) Pozdrawiam! DES
  2. Witam! Mam problem z identyfikacją przełączników i potencjometrów na płytce: 1- z pewnością zasilanie 2- potencjometr, zapewne dyskryminacja albo wpływ gruntu 3- (3 kable) przełącznik maunual/auto lub ground galance/discrimination. 4- (2 kable) przełącznik maunual/auto lub ground galance/discrimination. 5- reset 6- potencjometr, zapewne dyskryminacja albo wpływ gruntu 7- potencjometr Tune 8- Volume Mam problem z identyfikacją przełączników 3 i 4 oraz potencjometrów 2 i 3. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam! DES
  3. Witam! Myślicie, że dałoby się przerobić Smętka na ramę? Pozdrawiam!
  4. Słuchajcie.... a może to tytan? Czy któryś ze szpiegowskich superszybkich latadeł nie miał blachy z tego materiału?
  5. To nie jest detal- to element poszycia. Niebawem wrzucę fotki. Jednak wręgi" czy jak to się nazywa nie są nitowane, ale zgrzewane punktowo- chyba takiej technologii nie mieli. Krawędź jest jednak albo rozerwana wybuchem albo od uderzenia z dużą szybkością.
  6. Witam! Czy w czasie 2 WŚ latały nad Polskim wybrzeżem samoloty posiadające blachy poszycia wykonane z... nierdzewki? Albo części poszycia... Wiem, że to dosyć dziwne pytanie, ale spacerując plażą znalazłem blachę nierdzewną o zdecydowanie lotniczym pochodzeniu. Dodatkowo dodam, że jest ona bardzo trudna do rozprostowania- strasznie sprężysta. Uciśnięta prasą wyskoczyła na kilka metrów i bardzo się cieszę, że nie w kierunku mojej nogi. Na razie tylko takie pytanie, później wstawię fotki. Pozdrawiam!
  7. Dziękuję! Jakieś zaciemnienie miałem, że nie sprawdziłem na starych mapkach :-)
×
×
  • Create New...

Important Information