Jump to content

slapek

Forum members
  • Content Count

    340
  • Joined

  • Last visited

    Never

Everything posted by slapek

  1. Czytając wypowiedz Pana Pasturczyka można odnieść wrażenie,że władzy ludowej(lata sześćdziesiąte)strasznie" zależało na odkryciu prawdy i gloryfikowaniu II Rzeczpospolitej. Dla mnie już ten fakt jest nie do zaakceptowania. http://geralt.blox.pl/2007/05/Ostatni-z-Wykletych.html
  2. Bandolero to Niemcy też mogą konfabulować!?,do tej pory twierdziłeś(zresztą nie tylko ty)że to Ładoś konfabuluje,i byłeś na bank przekonany że ci zeznający mówią prawdę:))))).
  3. To może kolega Mirosław Jastrzębski jest w stanie powiedzieć jakie straty ponieśli Niemcy w czasie kampanii wrześniowej? Jeżeli masz to chętnie zobaczę jakieś dokument. Kolega na jakiej podstawie twierdzi że”wszystkie”dokumenty są do wglądu dla wszystkich?
  4. Bandolero aleś mnie piękni przyłapałeś(cieszysz się co:). Czego ja właściwie nie przeczytałem ze zrozumieniem? Co ma wspólnego czytanie z rozumieniem do zaistniałej sytuacji?,a czy ty rozumiesz co to znaczy czytać z rozumieniem?,raczej wątpię skoro pociskasz mi taki kit. Zobacz tytuł wątku który mi zapodałeś”straty niemiecki 1 września 1939 roku”co w tym zdaniu jest do czytania i rozumienia?chyba dla ciebie jest jakiś problem to zrozumieć. O jaki ja link prosiłem”ile jest nazwisk w bazie o wojnie z 1939 roku”o całej wojnie. Nie próbuj wykorzystywać sytuacji w nieuczciwy sposób. Wracając do tematu moim zdaniem Niemieckie”dokumenty”te oficjalne dla gawiedzi(bo jestem na 100% przekonany że mają też dokumenty tylko dla”swoich”do których ani ja ani ty nigdy nie do trzemy ),są warte tyle co wspomnienia tych panów których cytowałeś. Jak zważyłem to jest duży problem żeby się dowiedzieć coś o stratach Niemców,strasznie jest to zawiłe,gdzieś poukrywane,zawsze dane są nie pełne,wszystko jest wymieszane jak groch z kapustą. Jak masz link to chętnie zobaczę ich zeznania w oryginal
  5. Rzeczywiści masz rację chylę czoło. Zapodaj ty swój link z całej kampanii zobaczymy co ciekawego w twoim.
  6. Christon skąd znajdziesz trupy spod Krojant( około 300),skoro”zaginęło”im z kampanii polskiej 16000 bynajmniej tak wynika z przedstawionych źródeł przez moich adwersarzy.
  7. Myślę że w tej Niemieckiej stronce nie każdy może poprawiać,wstawiać,zmieniać. To jeszcze raz się spytam gdzie są te trupy?
  8. No właśnie kolego dlaczego w wiki napisali o 11 zabitych?
  9. Bandolreo „rzuciłem”okiem na to twoje”naukową prace”, i wyciągam takie wnioski że Niemcy w czasie kampanii wrześniowej stracili tylko około 1000 żołnierzy(tylko tyle tam się znajduje). Natomiast jest mi wiadome że stracili około 17000 żołnierzy. To teraz ja się ciebie spytam gdzie są trupy 16000 Niemieckich żołnierzy?,skoro nie ma ich w w twoich pracach naukowych to gdzie są?
  10. Kolego njorl to masz ten link czy nie?sprawdziłeś ile tych nazwisk jest?
  11. Co ja mam czytać ze zrozumieniem?,a ty tak ze zrozumieniem przeczytałeś moje posty?
  12. Jak rozumiem ty przejrzałość tą stronkę dogłębnie i nic nie ma o Krojantach? To teraz powiedz ile jest nazwisk w bazie,o wojnie z 1939 roku. I podaj link.
  13. Bandolero czy ja doczekam się od ciebie jakiegoś dokumentu na który ty się powołujesz? Jakąś prace naukową,bo z tego co wypisujesz to jesteś wielkim fachowcem,i naukowcem. Jak na razie to tylko pyskujesz. Proszę o link
  14. Szlak bojowy Guderiana w 1939,proszę zwrócić uwagę że w żadnej bitwie nie ponieśli strat:)) Krojanty(o przepraszam tutaj jest 11 zabitych) http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Krojantami Wizna. http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_Wizny Brześć. http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_twierdzy_brzeskiej_%281939%29 Żadnych strat ???. Żeby w to wierzyć to trzeba być idiotą.
  15. Christo”trzeba sobie wyobrazić siłę rażenia SETeK karabin maszynowych”,myślę że po tych słowach dalsza dyskusja z tobą jest bezcelowa(najpierw sprawdź ile tyk KM mogło być a potem się kompromituj). Wpadłeś żeby mi zaśmiecać wątek?
  16. Kolego christon według ciebie to po odparci szarży Niemcy ruszyli dalej!? O tuż przyjacielu nie jest tak jak piszesz(nie bądź ignorantem) Zobacz co Guderian pisze na ten temat (wcześniejsze moje skany z wspomnień Guderiana).
  17. Moi oponenci czy ja się doczekam jakiegoś dokumentu ogólnie dostępnego,żebym mógł sam sprawdzić i ocenić? (proszę o link). Czy tylko mam wierzyć na słowo że takie dokumenty są ale wy nie wiecie gdzie? Jak na razie to wykazałem że sprzeczne są zeznania Niemców naocznych świadków i Guderiana. Myślę że ci naoczni to kłamią w prost,natomiast Guderian nie mówi wszystkiego,jeżeli jest coś nie po jego myśli to po prostu milczy.
  18. Czy ja niewyraźnie wykazałem że Niemcy kłamią? To powiedz czym Niemcy zatrzymali szarże?,jeżeli kawalerzyści mieli zwidy wozów pancernych. A kolega to w jakich dokumentach szukał?możesz podać źródła?.
  19. „W nocy pododdziały reorganizowały się i uzupełniały amunicję. Żołnierze otrzymali gorący posiłek. Na zbiórkę zdziesiątkowanego walką pułku przybył 2 września gen. Stanisław Grzmot-Skotnicki. Podziękował całemu stanowi osobowemu za bohaterstwo, a następnie udekorował sztandar 18 p.uł. krzyżem Virtuti Militari" zdjętym z własnego munduru”. Ciekawe za co to odznaczenie chyba nie za stratę 20 żołnierzy.?
  20. Nie chodzi ani o Brześć ani o Krojonty chodzi o prawdę. Jak na razie to przyłapuję Niemców na kłamstwie. Natomiast wypowiedz rotmistrza jest logiczna i myślę że prawdziwą.
  21. Dalej wierzysz tym co oświadczali że Brześć zdobyli bez strat własnych? Też nie wiadomo ilu Niemców zginęło? http://pl.wikipedia.org/wiki/Obrona_twierdzy_brzeskiej_%281939%29
  22. Coriolan nie wydaję ci się to zeznanie jakieś dziwne”my....” Dla kogo to zeznanie i po co? Coriolan następny kwiatek”zdobyli Brześć i nikt nie zginął” też przysięgali ? Co o zdobyciu Brześcia pisz Guderian na skanie widać. I znów ktoś kłamie. http://books.google.pl/books?id=4ne7mQWBFb8C&pg=PA74&lpg=PA74&dq=pomorscy+grenadierzy&source=bl&ots=Vhvr_s666k&sig=og8qNq3i5pt1oFPGFBpyarTdMzo&hl=pl&ei=Rgc_S_qgN6fc_QaC5aT8CA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=9&ved=0CB4Q6AEwCA#v=onepage&q=pomorscy%20grenadierzy&f=false Zapytam jeszcze raz czy Niemcy mogą konfabulować?czy tylko Polacy? Gdzie był większy aparat propagandy w Polsce czy w Niemczech?
  23. Widzę że dla ciebie głównym źródłem wiedzy są „dokumenty niemieckie”,nie bierzesz pod uwagę zeznań strony polskiej,czy ja mogę wiedzieć dlaczego? Dlaczego w twoich oczach ma większą wartość zapisek w tagebuchu Niemca,niż zeznanie naocznego świadka Polaka? Dlaczego uważasz że rotmistrz kłamie?na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski? Skoro Niemcy nie byli zaskoczeni i odnieśli sukces(20 kawalerzystów zabitych) to dlaczego nie poszli za ciosem i nie atakowali dalej Polaków?.tylko siedzieli na swoich pozycjach w przestrachu z jeden dzień,tak wynika z wspomnień Guderiana. http://books.google.pl/books?id=4ne7mQWBFb8C&pg=PA74&lpg=PA74&dq=pomorscy+grenadierzy&source=bl&ots=Vhvr_s666k&sig=og8qNq3i5pt1oFPGFBpyarTdMzo&hl=pl&ei=Rgc_S_qgN6fc_QaC5aT8CA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=9&ved=0CB4Q6AEwCA#v=onepage&q=pomorscy%20grenadierzy&f=false
  24. Bandolero spróbujmy pomyśleć wyobraźnia i logiką. Faktem jest że zginęło około 20 kawalerzystów. Niemców(według ciebie)było kilku rannych od własnej broni,i żaden nie zginął!? Faktem jest że szarża miała miejsce,i że kawalerzyści”wpadli”na grenadierów(może masz inne fakty?) czyli doszło do walki”wręcz.”. Sześćset osób uczestniczy w walce wręcz,i ginie tylko 20 Polaków?żaden Niemiec nie zostaje zabity tylko 11 jest rannych od własnej broni (coś mi tu nie pasuję). Jakie szanse miał grenadier stający naprzeciw rozpędzonego kawalerzysty uderzającego szablą z wysokości konia?. Kiedy miał czas przeładować broń?,czym się miał zasłonić przed szablą? 'Źródła” niemieckie zauważyłem że Guderian nie podaje liczb konkretnych tylko coś takiego”straty były minimalne,nieduże,duże itd”. Któreś źródła kłamią,ja stawiam na Niemców.
×
×
  • Create New...

Important Information