jacekmix Posted April 7, 2004 Author Share Posted April 7, 2004 Mam kilka schematów ( dokładnie 3 :)) ) z Praktycznego Elektronika ( z roku 1995, 1997 (?), 2000 ) i zabieram się do montażu, i nie wiem który z tych wykrywaczy jest dobry :(( Mam prośbę... pomóżcie mi wybrać. Nigdy nie wykonywałem wykrywacza, nie znam się również na tym sprzęcie. Liczę na wasze rady. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kojak1 Posted April 7, 2004 Share Posted April 7, 2004 cze mógłbyś mi skana przesłać tych schematów psja bym wybrał najprostrzy wykresjak nadobry początek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 7, 2004 Share Posted April 7, 2004 zależy jaką chcesz piszczałkę, najprościej to PI na żelastwo. jakby nie było musisz mieć dostęp do oscyloskopu. jak masz konkretne pytania daj ma maila rafko10@wp.pl mam kumpla fanatyka który robi wykrywacze więc w miarę możliwości możemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekmix Posted April 8, 2004 Author Share Posted April 8, 2004 Do Kojak1W najbliższych dniach zeskanuję te schematy i chętnie Ci je prześlę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekmix Posted April 8, 2004 Author Share Posted April 8, 2004 Do BarnabaJa nawet nie wiem czym się różni PI od innych systemów. Wiem że to porażka :) ale szybko się uczę i mam nadzieje że znajdę tu osoby które pomogą mi wyjść z mroków niewiedzy :))) Mam dostęp do oscyloskopu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stec Posted April 8, 2004 Share Posted April 8, 2004 Witam. Skan schematu z PE8/2000 można znaleść pod tym linkiem:http://www.doomel.webpark.pl/A pod tym linkiem można znaleść wiele przydatnych informacji dotyczących jego budowy i modyfikacji poprawiajacych jego zasięg: Link to comment Share on other sites More sharing options...