matt_13 Napisano 27 Sierpień 2018 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2018 Witam,zupełnie nie znam się na monetach. Ta na zdjęciu ma 13 mm średnicy. Niestety stan jest daleki od ideału. Zupełnie nie znam się na monetach. To jest moja 3 oprócz PRL. Szukam od dłuższego czasu, ale to zadanie jest znacznie trudniejsze od identyfikacji różnego rodzaju łusek, także proszę o pomoc. Może ktoś wie co to takiego.najprawdopodobniej miedźpozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matt_13 Napisano 27 Sierpień 2018 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2018 To druga strona, na której nie udało mi się dostrzec kompletnie nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zozu Napisano 27 Sierpień 2018 Share Napisano 27 Sierpień 2018 Jak dla mnie to będzie guzik bez uszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matt_13 Napisano 27 Sierpień 2018 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2018 Dzięki za zainteresowanie. Pytanie jednak czy urwane ucho byłoby po stronie gdzie widoczne są wzory. To byłaby strona od ubrania. Widać byłoby jedynie stronę gładką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...