donmuchito Napisano 24 Marzec 2016 Share Napisano 24 Marzec 2016 Cześć! Jest może jakiś chętny odkrywca na wspólny wypad w Wielkanoc/ Poniedziałek Wielkanocny na wspólne kopanie w okolice Wrocławia? Co do mnie to raczej jestem początkującym kopaczem, aczkolwiek czerpię z tego wielką frajdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seboo Napisano 19 Kwiecień 2016 Share Napisano 19 Kwiecień 2016 Witam.Chętnie wybiorą się na wspólne kopanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donmuchito Napisano 12 Czerwiec 2016 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2016 Cześć! Czy oferta nadal aktualna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glock91 Napisano 13 Czerwiec 2016 Share Napisano 13 Czerwiec 2016 Ja się chętnię wybiorę, ale pod koniec czerwca, bo sesja :) Z czym chodzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mcwodz Napisano 24 Czerwiec 2016 Share Napisano 24 Czerwiec 2016 Cześć,Ja też chętnie wybiorę się na wspólny wypad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glock91 Napisano 26 Czerwiec 2016 Share Napisano 26 Czerwiec 2016 To może weekend? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enus89 Napisano 4 Sierpień 2016 Share Napisano 4 Sierpień 2016 hej, czy aktualne? ja z okolic gory slezy znam te rejony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartisss Napisano 11 Wrzesień 2016 Share Napisano 11 Wrzesień 2016 Ktoś dzisiaj leci w teren ? Okolice Leśnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enus89 Napisano 24 Listopad 2016 Share Napisano 24 Listopad 2016 hej bartiss aktualny wypad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...