Skocz do zawartości

Diagnostyka i naprawa Garretta GTI 2500


koala102

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie..
Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny niewłaściwego działania detektora.
Zazwyczaj po uruchomieniu w terenie wszystko działa jak należy, po jakimś czasie (kilkunastu-kilkudziesięciu minutach)przestaje działać dyskryminacja. Wszystko co wykrywa począwszy od najdrobniejszych żelaznych śmieci pokazuje na górnej skali 4,5 i sygnalizuje dźwiękiem jako kolor, nie działa również w tym czasie prawidłowo strojenie do gruntu. Po wyłączeniu detektora i ponownym włączeniu przez chwilę wszystko działa jak należy, po czym dalej przestaje działać dyskryminacja. Resetowanie do ustawień fabrycznych nic nie pomaga.
Co może być nie tak z tym detektorem? Może ktoś z szanownych kolegów miał podobny problem.
Ma ktoś jakąś teorię..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkich takie same objawy, różnica jedynie w czasie po jakim pojawiają się problemy. Uszkodzenie cewki wykluczyłem. W dniu wczorajszym wieczorem otrzymałem maila od kolegi z Wałcza znającego się na detektorach któremu naświetliłem problem. Zasugerował, że przyczyną może być zimny" lut który przestaje przewodzić po rozgrzaniu. Idąc tym tropem i poradami z forum Elektroda" na temat rozpoznawania zimnych lutów i najczęstszych miejsc występowania przyjrzałem się dokładnie z lupą w ręku i mocnym światłem płytkom z elektroniką. Znalazłem jeden pin od gniazda cewki podejrzanie wyglądający, dla pewności rozgrzałem wszystkie z gniazda. Złożyłem detektor do kupy i sprawdziłem czy działa. Udało się nic dodatkowo nie popsuć, teraz tylko dłuższe testy w terenie i nadzieja, że zabieg coś dał..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie