pawelw81 Napisano 11 Lipiec 2014 Autor Napisano 11 Lipiec 2014 Witam.Mam prośbę o identyfikację sygnału na EuroAce350.Jako, że jestem początkujący i to był mój jeden z pierwszych wypadów mam do Was pytanko.Przebieg zdarzenia:Las, dookoła żadnych linii w.napięcia, telef. itd.Sygnał stabilny, przedostatnia kreska, głębokość max.Pinpoint ładnie pokazuje środek.Kopie, kopie do 10cm i nic.Sprawdzam dalej sygnał ten sam.Kopie dalej do 20, 30, 40cm dalej nic, a sygnał ten sam.Pomyślałem, sprawdzę sygnał dookoła dziury (wiem, wczesniej powinienem to zrobić ale jako początkujący po prostu zapomniałem).W zasadzie z każdej strony dziury sygnał jest jak na początku.W jednym tylko miejscu sygnał zaczął się skakać od 1 do przedostatniej kreski.Jako, że już było późno to zasypałem dziurę oznaczyłem na gps, żeby ewentualnie wrócić.I teraz do Was pytanko.Czy coś większego może siedzieć głębiej czy to może nie wiem gleba jakaś nie taka i daje dziwne sygnały.Dodam, że po zasypaniu dziury sygnał nagle zniknął (no może raz delikatnie zasygnalizował na przedostatniej kresce.Kopać dalej czy odpuścić? :-)I jak na przyszłość interpretować takie sygnały, żeby czegos nie przeoczyć albo nie nakopać się za powietrzem".Z góry dzięki za pomoc i proszę o wyrozumiałość może zbyt banalnym pytaniem :-)
lodek191 Napisano 12 Lipiec 2014 Napisano 12 Lipiec 2014 Wykop z 10cm w głab i jak znowu sygnał bedzie mocny to musi coś być.
BRAT_MIH Napisano 15 Lipiec 2014 Napisano 15 Lipiec 2014 Ja bym stawiał na jakiś duży przedmiot. Stąd cały czas głębokość max. To, że sygnał przeskakuje to się zdarza, może to być wskazanie na zwykłe żelastwo ładnie skorodowane. Czyli wyciągniesz z 50 cm doła kawał lemiesza albo coś aluminiowego ? Nikt Ci nie napisze co tam jest. Ace kopie się każdy mocny, powtarzalny sygnał, ma mała skalę identyfikacji, zresztą identyfikacja to nie wszystko. Wykop i napisz coś znalazł.