Skocz do zawartości
  • 0

Sprężarka Knorr Bremse


m4sherman

Pytanie

25 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Ciężko znaleźć identyczną.Podobna jest tu http://www.primeportal.net/transports/alan_ranger/demag-d7_sd.kfz.10/index.php?Page=5 Jak sie przypatrzeć zdjęciom, to widać pokrywkę wałka a przeciwko"koła pasowego,ale nigdzie nie mogę znaleźć mocowania do bloku.
Pzdr.
Napisano
kurcze nie widziałem wcześniej tego otworu z dołu,zwracam honor;)co do lustrzanego odbicia masz zupełną racje...sprężarka mogla pracować z prawej jak i lewej strony silnika,stąd wystający czop na kolo pasowe które można było swobodnie przerzucać w zależności od instalacji powietrznej tj wejście-wyjście powietrza.Sprężarka mogla mieć zastosowanie w większej grupie silników,a tabliczkę znamionowa montowano na stronie która będzie widoczna.Pomysł z przerzucaniem koła genialny.Pozdrawiam
Napisano
@ Marcin iż 49 Miałeś rację; http://www.armourworkshop.ca/gallery/image.php?mode=medium&album_id=143&image_id=5909
http://www.armourworkshop.ca/gallery/image.php?mode=medium&album_id=143&image_id=5911
Napisano
taki klamot z pewnością nie pochodzi z pojazdu,patrząc na śruby zamkowe i kwadratowe nakrętki świadczą o tym ze kompresor był przykręcony do solidnej dechy ;patrz długość śruby.Tak jak szybki napisał był to kompresor stacjonarny,chyba ze montowali je w tygrysach ;)
Napisano
Tak, tyle że te śruby mają 3 nakrętki czworokątne i jedną sześciokątną czyli całość jest raczej przypadkowa - ktoś wymontował z porzuconego pojazdu tą część i za pomocą przypadkowych śrub przykręcił to do solidnej dechy; a gdzie smarowanie ?
Napisano
Taki link: http://www.europeanbrakingsystems.co.uk/history
W podtytule Implementing Air Brakes in Road Vehicles" jest opisane,że ta firma jako pierwsza w Europie robiła powietrzne hamulce.
Napisano
Tak, tyle że te śruby mają 3 nakrętki czworokątne i jedną sześciokątną czyli całość jest raczej przypadkowa - ktoś wymontował z porzuconego pojazdu tą część i za pomocą przypadkowych śrub przykręcił to do solidnej dechy; a gdzie smarowanie ?


sam sobie odpowiedziałeś....sprężarki w pojazdach miały centralne smarowanie,zaś stacjonarne nie posiadały tego systemu,ok nie będę się sprzeczał,jednak jeśli robili sprężarki do pojazdów to również robili stacjonarne
Napisano

A teraz przedstawiam kolejną sprężarkę tej samej firmy, podejrzewam że współpracowała ona z silnikiem Maybacha HL 42, ale pewności żadnej nie mam.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie