hotrodrumble Napisano 1 Czerwiec 2014 Autor Share Napisano 1 Czerwiec 2014 Witajcie, dziś znalazłem resztki krzyża. Nie znam się na tym, dlatego chciał bym zapytać z jakiego materiału zrobiona jest ta oprawa i czy na widocznych pozostałościach były wybijane jakieś sygnatury? Czy jest możliwość określenia konkretnie z jakiej wersji żelaznego krzyża pochodzi ta oprawka? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HASAG40 Napisano 2 Czerwiec 2014 Share Napisano 2 Czerwiec 2014 Iww ramka robiona w 99% przypadkach ze srebra ,natomiast krzyże IIww zazwyczaj mosiądz srebrzony grubo.Najważniejszym elementem oceny będzie natomiast sygnatura która najczęściej znajdować się powinna na kółku.Czy jest możliwość określenia konkretnie z jakiej wersji żelaznego krzyża pochodzi ta oprawka? Z góry dziękuję za pomoc" nie wiem co dokładnie kolega ma przez to na mysli ale chodzi zapewne o stopień a konkretnie to EKII-klasse obstawiam Iww Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hotrodrumble Napisano 3 Czerwiec 2014 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2014 Dziękuję kolego za odpowiedź. Materiał z którego zrobiono oprawkę jest raczej jednolity, lekki. Na kółku widać wybity znak w kształcie literki C - czy to jest właśnie sygnatura o której wspomniałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HASAG40 Napisano 3 Czerwiec 2014 Share Napisano 3 Czerwiec 2014 tak dokładnie tam miało się to znajdować może być jeszcze coś ale nie wiem co to za oznaczenie? napewno Iww bo IIww inaczej juz sygnowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...