Lukasz88 Napisano 24 Luty 2014 Autor Napisano 24 Luty 2014 Wczoraj ze względu na sprzyjającą pogodę wybrałem się pierwszy raz w tym roku na spacer po znalezieniu 1 zł 1949 wykrywacz zaczął wariować.Na początku dawał błędne sygnały, czytał saperkę z odległości 5 cm by po chwili w ogóle przestać reagować na jakikolwiek metal.Reset fabryczny ustawień ani zakup nowych baterii nie pomógł.Nie uderzyłem nim w nic mocniej ani mi nie upadł.Przewód wizualnie jest w stanie bardzo dobrym, natomiast zauwazyłem zależność gdy dotykam przewód przy elektryce dwoma palcami wykrywacz zaczyna reagować na metal z wiekszej odległosci a czasami wariuje nawet w powietrzu więc sądze, że przyczyna tkwi gdzieś tutaj.Pytanie moje brzmi, co może być przyczyna tego(sonda,kabel czy elektryka) macie rade jakąś jak można sprować go naprawić tak by nie uszkodzic gwarancji,którą na szczęście jeszcze posiadam.Ktoś może ma doswiadczenie z serwisami gwarancyjnymi starają sie naciągnąć człowieka by obarczyć go winą czy raczej zachowują się w porządku.Pozdro
sniper_bob Napisano 25 Luty 2014 Napisano 25 Luty 2014 jak masz gwarancje to lepiej nic nie grzebać oddaj na serwis a jak nie uznają to wtedy możesz coś porozkręcać bez ryzyka utraty
adamtyc Napisano 25 Luty 2014 Napisano 25 Luty 2014 Gdzie mieszkasz może podjadę ze swoim i wymienimy cewki ?
XII Napisano 25 Luty 2014 Napisano 25 Luty 2014 Na 99% kabel cewki uległ wewnętrznemu uszkodzeniu.Pozdrawiam.
KrisssK Napisano 25 Luty 2014 Napisano 25 Luty 2014 Zawsze można rozebrać wtyczkę na kablu i sprawdzić czy wszystko OK. Może któryś kabelek puścił na lucie.
Lukasz88 Napisano 25 Luty 2014 Autor Napisano 25 Luty 2014 Kolego XII czy ta awaria będzie podlegać gwarancji a jeśli nie to jaka będzie kwota naprawy mniej więcej.KrisssK nie chce ryzykować utraty gwarancji a samo rozebranie wtyczki zapewne to spowoduje jej utratę.adamtyc mieszkam w Lodzi na razie sie wstrzymam zobaczymy co powiedzą w serwisiesniper_bob tez tak uczynię nic na razie samemu nie będe kombinował.Dziękuje wszystkim za zainteresowaniem tematem.Pozdawiam
XII Napisano 28 Luty 2014 Napisano 28 Luty 2014 Jeśli sprzęt masz na gwarancji to dobrze byłoby gdybyś go wysłał do serwisu. Serwis może odmówić naprawy (naprawa usterki/szkody polegałaby na wymianie cewki na nową, ..raczej i najprawdopodobniej). Szansa na to, że serwis odmówi naprawy gwarancyjnej wyjaśniając, że usterka powstała z winy użytkownika jest większa niż to, że ją uznają. ..ale to czy uszkodzony jest przewód czy połączenia we wtyczce np., trzeba najpierw zdiagnozować i stwierdzić ze 100% pewnością, żeby cokolwiek można było powiedzieć dokładniej. Naprawy/wymiany przewodu cewki mało kto się podejmuje ale są tacy co to robią ;) ..mimo wszystko proponuję najpierw spróbować skorzystać z gwarancji i z autoryzowanego serwisu.Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.