symenio Napisano 19 Luty 2014 Autor Napisano 19 Luty 2014 Witam, Chciałbym rozpocząć dyskusję mogącą nakierować nowych posiadaczy tego wykrywacza na najlepsze ustawienia, czy też ukazać im jakie mamy doświadczenia z tym sprzętem.Przeglądałem tematy i zauważyłem, że dużo jest na temat ustawiń rutusa ARGO, Proximy 1.0, czy też 4.0, a na temat 5.0 bida.Chciałbym dodać, że sam jestem posiadaczem proximy 5.0 od hmm 10 godzin i jestem dość zielony. Chętnie porozmawiam na temat osiągów i spostrzeżeń jakie posiadacie.Dziś pierwszy raz udałem się z 5.0 na spacer po polu niedaleko miejsca zamieszkania. Ustawiłem na dynamika w zakresie dyskryminacji -35 do +90 z czułością 35.Gleba była dość mokra i zmieniłem czułość po 10 minutach na 30.Początkowo szło mi mozolnie i sam nie wiedziałem, czy kopać, czy nie kopać, czy coś jest, czy nie ma. Gubiłem się ale jak wspominałem dopiero się z nią zapoznaję. Tak czy siak udało mi się wygrzebać kilka kapsli i 3 monetki. 3 kopiejki, 1 kopiejka i grosz Augusta Poniatowskiego. W weekend uderzam na las i sprawdze go na militarkę. Drobnicę widzi wspaniale i dość głęboko. Dziś na 25cm kopiejka. Jakie macie sugestie co do puszukiwań i ustawień z proxą 5.0? Pozdrawiam, Grzegorz
Kriczer Napisano 19 Luty 2014 Napisano 19 Luty 2014 wszystko zależy od terenu i ustawienia musisz sam dobierać, przyjdzie z czasem, poczytaj instrukcje itp bo jak dla mnie chodzenie na czyichś ustawieniach się nie sprawdzaps w przypadku argo bynajmniej
symenio Napisano 20 Luty 2014 Autor Napisano 20 Luty 2014 W przypadku Argo ;p Widzisz znowu odnosimy się do Argo nie w pierwszym temacie, a mi chodzi o Wasze spostrzeżenia z samego 5.0 rutusa :) Argo mnie nie interesuje ;p
Kriczer Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 argo proxa czy opta tak samo w 3 przypadkach musisz sam dobierać ustawienia do danego terenu bo wszystko zależy od gleby etc
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum