Skocz do zawartości

white's 3900 czy smętek

bulidamian

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam podpowiedzcie mi którego wybrać , mam okazje kupić white's 3900 i chyba go kupię bo sh3 nie mogę nigdzie dostać:/
Interesuje mnie kopanie typowo na duże przedmioty i głeboko
Napisano
Może nie stać na coś lepszego, może nie mają pojęcia o istnieniu innych wykrywaczy itd. itp.? Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem... W3900 cena ok. 1.5k, Smętek prawie połowa tego, a na pewno nie będzie gorszy.

Pzdr
Napisano
Ta firma saperska ma tez jeden z najlepszych krajowych wykrywaczy LEM 2 to napewno znają sie na zeczy Ja z czystym sumieniem polecam koledze Whites'a 3900 którego mam na codzien w pracy .pozdro
Napisano
3900 z sondą BM 950 na militarkę nadaję się bardzo dobrze. Według mnie większość ludzi tutaj piszących nigdy z nim nie pracowała lub nie potrafiła się z nim obchodzić.
Napisano
... która o ile się nie mylę chyba nie jest w standardzie? Nie mówię, że 3900 to lipa, ale czy rzeczywiście warto wydać dwukrotnie większe pieniądze?

Pzdr
Napisano
Jeśli mowa o White's 3900 D Pro Plus na cewce 24cm to bierz go zamiast tego Smętka. Miałem jedno i drugie (HS3 nawet dwukrotnie). Sorry ale wg mnie Smętek jest od dawna przereklamowany.
Napisano
Przepraszam że nie dopisywałem, miałem trochę na głowie
Rozmawiałem z Panem Smętkowskim wykrywacz 800 zł cewki osobno, podpowiedzcie jaką cewkę kupić na głębokie kopanie, i na mniejsze tak żeby chodzić z kolegą na dwa wykrywacze (Garret ace 250).Jedna żeby łapała przedmioty podobnie jak garret ale głębiej, a druga na naprawdę głębokie kopanie
Napisano
Myślę, że na każdej cewce jest głębokie kopanie, ponieważ jest On do tego przystosowany. Różnica zasięgu między wielkościami cewek się troszkę różni, ale nie wiele :) . Ja osobiście chodzę na cewce 30 cm. i polecam :) .
pzdr.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...