Kupniula Napisano 17 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 17 Wrzesień 2013 Nie mam pojęcia co to, nie znam się prawie w ogóle na monetach (rozpoznaje najpopularniejsze i to tylko 1800+ niektóre). Fals, prawdziwa, co to, kto to? Napisów nie daję rady rozczytać. Ktoś coś może wie o tym fancie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kupniula Napisano 17 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 17 Wrzesień 2013 2 strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kupniula Napisano 17 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 17 Wrzesień 2013 gafa :D Wymiary zapomniałem dać ;)Przekątna to 16mmmasa 2,98gmateriał miedź/brąz/mosiądz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gniewkos Napisano 17 Wrzesień 2013 Share Napisano 17 Wrzesień 2013 Jest to brąz, a ta moneta jest monetą rzymską, a jaką to ja niestety nie wiem :-)pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kupniula Napisano 19 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2013 Ktoś mi może coś więcej o monecie powiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kupniula Napisano 20 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2013 Nikt na Rzymie się nie zna? ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawgo Napisano 20 Wrzesień 2013 Share Napisano 20 Wrzesień 2013 Jeśli to możliwe to zrób lepsze zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kupniula Napisano 23 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2013 Niestety moneta jest w takim stanie że może to niewiele dać, ale spróbuję coś załatwić. Dodam że na obu stronach monety jest ta sama podobizna i z pojedynczych liter wnioskuję że i ten sam napis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...