Jump to content

Proxima ver.5.0 dyskryminacja

Siwyy

Recommended Posts

Posted
Witam jestem początkującym posiadaczem detektora jak w temacie. W związku z powyższym miałbym pytania co do dyskryminacji, jakie parametry są najlepsze tj np na drobne żelazo i mało wartościowy złom. Prosiłbym o pomoc szczególnie doświadczonych poszukiwaczy : ) Pozdro.
Posted
Chodzi ci pewnie jak przedmiot jest na granicy zasięgu pokazuje -50 a po kopnięciu dołka robi się już +70 - czy w PROXIMIE tak po prostu jest że przy -50 to po prostu kolor?
Posted
Nie, nie o to, to ty nie zrozumiałeś o czym piszą poprzednicy.
W Proximie ustawiasz im więcej na minus tym więcej żelaza przepuszcza. A na wyświetlaczu pokazuje ci tak samo. Na plusie kolor na minusie stal.
Posted
Tam jest wszystko, tylko po prostu więcej żelaznych rzeczy się przedostaje przez dyskryminacje. Jak miałeś Argo powinieneś wiedzieć.
Posted
Tak wiem że jak ustawisz -9- to tam jest żelazo i kolor a czym wyżej to więcej wycinasz koloru, ale przy -50?
Przy -50 pokazał ci kiedyś kolor,moneta? -50 może pokazać jak jest moneta na granicy zasięgu, a jak kopniesz dołek to robi się z -50 na +70.
O to mi chodzi.
Posted
Tak wiem że jak ustawisz -90 to tam jest żelazo i kolor a czym wyżej to więcej wycinasz koloru, ale przy -50?
Przy -50 pokazał ci kiedyś kolor,moneta? -50 może pokazać jak jest moneta na granicy zasięgu, a jak kopniesz dołek to robi się z -50 na +70.
O to mi chodzi.
Posted
no tak, to czego każdy nie chodzi na -90? Bo kopiesz wszystko, tak?
A kiedy znika żelazo? przy jakiej skali nie kopiesz już żelaza, po co jest dyskryminacja?, żeby nie kopać żelaza a kopać to co chcesz!
Jak ustawisz na -50 to kopiesz tylko kolor, czy tez żelazo?
Posted
Jak chodzę z -10 to znajdę kolor i złom wielkości powiedzmy bagnetu. A czym więcej na minus to złom będzie przez wykrywacz wykrywany coraz mniejszy, ale kolor będzie cały czas pokazywać tak samo.
Posted