Skocz do zawartości

Proxima ver.5.0 dyskryminacja

Siwyy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam jestem początkującym posiadaczem detektora jak w temacie. W związku z powyższym miałbym pytania co do dyskryminacji, jakie parametry są najlepsze tj np na drobne żelazo i mało wartościowy złom. Prosiłbym o pomoc szczególnie doświadczonych poszukiwaczy : ) Pozdro.
Napisano
Chodzi ci pewnie jak przedmiot jest na granicy zasięgu pokazuje -50 a po kopnięciu dołka robi się już +70 - czy w PROXIMIE tak po prostu jest że przy -50 to po prostu kolor?
Napisano
Nie, nie o to, to ty nie zrozumiałeś o czym piszą poprzednicy.
W Proximie ustawiasz im więcej na minus tym więcej żelaza przepuszcza. A na wyświetlaczu pokazuje ci tak samo. Na plusie kolor na minusie stal.
Napisano
Tak wiem że jak ustawisz -9- to tam jest żelazo i kolor a czym wyżej to więcej wycinasz koloru, ale przy -50?
Przy -50 pokazał ci kiedyś kolor,moneta? -50 może pokazać jak jest moneta na granicy zasięgu, a jak kopniesz dołek to robi się z -50 na +70.
O to mi chodzi.
Napisano
Tak wiem że jak ustawisz -90 to tam jest żelazo i kolor a czym wyżej to więcej wycinasz koloru, ale przy -50?
Przy -50 pokazał ci kiedyś kolor,moneta? -50 może pokazać jak jest moneta na granicy zasięgu, a jak kopniesz dołek to robi się z -50 na +70.
O to mi chodzi.
Napisano
no tak, to czego każdy nie chodzi na -90? Bo kopiesz wszystko, tak?
A kiedy znika żelazo? przy jakiej skali nie kopiesz już żelaza, po co jest dyskryminacja?, żeby nie kopać żelaza a kopać to co chcesz!
Jak ustawisz na -50 to kopiesz tylko kolor, czy tez żelazo?
Napisano
Jak chodzę z -10 to znajdę kolor i złom wielkości powiedzmy bagnetu. A czym więcej na minus to złom będzie przez wykrywacz wykrywany coraz mniejszy, ale kolor będzie cały czas pokazywać tak samo.
Napisano