Skocz do zawartości

Rutus Argo różnice v2, a v3


SirRaf

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
v3 posiada 10 stopniową skalę podświetlenia , v2 jest włącz lub wyłącz. Jeszcze jedną różnicą jest wtyk który w v2 jest z tyłu wyświetlacza a w v3 w puszce z elektroniką.
Napisano
Przez 1,5 roku mialem v2 i po awarii i wymianie na gwarancji na v3 potwierdzam poprzednikow, dopisuje do tego:
- v3 ma bardziej cieply,nizszy, bardziej analogowy dzwiek. lepiej sie tego slucha w sluchawkach, mniej jest tez chyba poziomow glosnosci dzwieku
- po 3 dniach sprawdzaniu sprzetu na dokladnie tych samych polach stwierdzam mniejsza wrazliwosc na zaklocenia z sieci trakcyjnych, i generalnie wieksza stabilnosc (pola orane, troche smiecia kolorowego, troche odlamkow stalowych i troche drobnicy wiec warunki raczej standardowe).
- ze wzgledu na wieksza stabilnosc rozkrecam go juz nie ok 41-42 ale prawie pod max wiec glebiej powinien siegac.
- co tez zauwazylem inaczej sygnalizuje kolor (np polmosy wczesniej ok 56 teraz ok 60, inaczej tez drobne monetki choc ustawienia wszystkie sa te same)
Napisano
nom właśnie dlatego pytam chociaż karta gwarancyjna pusta bez woisóc co widziałem ale czy cena 1400 za uzywkę to nie za drogo?
Napisano
stan użytkowy jednak nie bardzo zniszczony niby jeszcze do konca roku na gwarancji ale coś tu dziwne dla mnie skoro od 2010 roku jest juz v3 to czy v2 była jeszcze wtedy w sprzedaży ?
Napisano
a powiedzcie mi czy do v2 są osłony na wszystko ?? bo ten wtyk jakiś dziwny a co do wymiany to musiał chyba cały wykrywacz wymienic bo elektronika z tego co wiem jest inna
Napisano
Jestem świeżo po wymianie v2 na v3 na moje oko to pudło wyświetlacza jest nowe a tylne pudełko zostało stare wywiercono otwór na nowo wtyczkę, chyba tez mam nowy koszyczek na baterie. Stelaż cewka i przewód stary. W terenie jeszcze nie byłem.
V3 jest chyba od lutego 2012.
Napisano
Dokładnie tak samo miałem bebechy wymienione. Zastanawiam się jakby wyglądała naprawa v2 gdyby piszczała padła mi po gwarancji? Czemu ich sie nie naprawia? Z szcunku do klienta i daje mu sie lepszy sprzet czy po prostu sprzet sie tak psuł, że naprawa okazywała się być niepołacalna? Mam nadzieję, że v3 będzie dłużej sprawne. Mam niestety obawy, przez ostatnie 2 lata zaraz po gwarancji padło nam trochę sprzętu i muszę powiedzieć, że jestem pełen obaw...
Napisano
Być może tak naprawa v2 jest nie opłacalna i za długo trwa. Pamiętajmy, że może takich v2 jest więcej odesłanych. Żaby się nie bawić w naprawy i być pewny, że wszystko będzie ok Rutus wymienia na v3. W końcu to robi dobrą opinię i reklamę niż jak ktoś będzie narzekał że odsyła swoje v2 do naprawy już po raz X i dalej coś nie tak.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie