Paweles1984 Napisano 26 Grudzień 2012 Autor Napisano 26 Grudzień 2012 Witam szanownych kolegów, pomoże ktoś w identyfikacji pocisku ze zdjęcia? Znaleziony przypadkowo w miedzy przy polu na który wychodzą fanty z okresu z I WŚ. Dla porównania wielkości obok jest butelka od piwa 0,5L. Z góry dziękuje za pomoc
didi Napisano 26 Grudzień 2012 Napisano 26 Grudzień 2012 A nie będzie to butla z jakimś gazem technicznym? Ta mała oczywiście z kapturkiem na zawór.
Paweles1984 Napisano 26 Grudzień 2012 Autor Napisano 26 Grudzień 2012 Nie wydaje mi się, jestem hydraulikiem od kilku ładnych lat, nie widziałem jeszce butli typu tlen, acetylen dwutlenek węgla w takim gabarycie... ale ręki też nie daje uciać że to nie to... Nie dotykałem tego ale spód tego znaleziska wyraźnie przypominał pocisk. Może to pocisk z jakąś osłoną na zapalnik np.do transportu ... Nie mam pojęcia. Wrzucam drugą fotkę
didi Napisano 26 Grudzień 2012 Napisano 26 Grudzień 2012 Coś w tym stylu. Ale mimo tego ja bym przy tym nie manipulował. Kiedyś byłem świadkiem jak odrobina siarkowodoru z reduktora potraktowała człowiek. O mały włos a by był po amtej stronie".
didi Napisano 26 Grudzień 2012 Napisano 26 Grudzień 2012 Może ta butla jest faktycznie z 1wś a w niej CHLOR. Mogła by się różnić budową od tych znanych Tobie.Trochę czasu minęło.
Paweles1984 Napisano 26 Grudzień 2012 Autor Napisano 26 Grudzień 2012 kolego didi, masz sporo racji w tym co piszesz. Poszukałem trochę w necie pod tym kątem. Dziele się tym co znalazłem...http://myvimu.com/exhibit/27088-stalowa-butla-na-chlor-z-1915-r
Paweles1984 Napisano 26 Grudzień 2012 Autor Napisano 26 Grudzień 2012 Może nie jest taka sama jak ta z moich zdjęć, ale bardzo podobna. Dziękuje za identyfikacje. Pozdrawiam
Pytanie
Paweles1984
Witam szanownych kolegów, pomoże ktoś w identyfikacji pocisku ze zdjęcia? Znaleziony przypadkowo w miedzy przy polu na który wychodzą fanty z okresu z I WŚ. Dla porównania wielkości obok jest butelka od piwa 0,5L. Z góry dziękuje za pomoc